4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Draftsman

Oude-nieuwe batterij voor Powerbook

Er is voor mijn oude powerbook 15″ titanium na jaren weer werk aan de winkel. Echter, de batterij is zo goed als dood. Na 5 min is die helemaal leeg. Oke, een nieuwe is nog te koop (zo’n € 130,- wow… maar enfin, een nieuwe laptop is duurder) maar die liggen volgens mij bij de div. leveranciers ook al jaren op de plank (bij Mailamac b.v. vanaf 1-1-2005). Is er qua capaciteit en uithoudingsvermogen nog wat te verwachten van deze ‘nieuwe’ oude accu’s?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik heb begin 2007 een nieuwe batterij gekocht voor mijn drie jaar oude Ibook G4 en die batterij was van 2004. (Mijn Ibook van eind 2003.) Capaciteit na een keer kallibreren: 90%.

Nu heb ik hem even daarna voor een mooi prijsje kunnen verkopen en heb ik een MBP gekocht.

Ik weet nu dus niet hoe het nu met die batterij zit… Misschien doen ze wat van de prijs af als je het vraagt… Je kan maar proberen!

Bijdrager
    KarelWillem

Gewoon laten controleren op capaciteit en de afspraak maken dat als hij onder 95% zit, dat dan de deal niet door gaat.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik heb die van mij teruggebracht omdat ie onmiddellijk een 90% aangaf. Kreeg ik een nieuwe… drie keer raden… één keer gekalibreerd: 91%.

Dus kan je beter een prijsvermindering vragen.

Groetjes

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.