14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    imix

oude meuk

Gisteravond een beetje bezig geweest met computerzooi… Zocht mijn zuignapjes om scherm open te maken.
    Anyway toen vond ik een hoop troep….Het is allemaal werkend weg gezet..

Zou dit allemaal nog wat waard zijn?

Power Macintosh G5 (Late 2005)
    Power Macintosh G4 Mac
    mini (Late 2006)
    Macintosh Classic II (mist alleen kabel keyboard->kast)
    iMac (Mid 2006)
    Power Mac G4 Cube
    Imac g4 bolletje
    Van ongeveer de helft heb ik er twee…

Bijdrager
    Niels

Aanbieden van je ‘computerzooi’ en ‘oude meuk’ doe je maar op marktplaats

Bijdrager
    Koning Frank

Hij biedt het niet aan, hij vraagt om een taxatie. Brillen kopen kun je overigens o.a. bij specsavers, eyewish, pearl, etc.

Bijdrager
    Niels

@no_name: zogenaamd een taxatie vragen om zijn artikel gelijk aan te bieden is ook aanbod. Anders ga je niet vermelden dat je er van de helft twee hebt, dit is namelijk niet van invloed op een eventuele taxatie. Denk dat je zelf dus aan een bril toe bent (en als je die al hebt kun je beter naar een gerenomeerde opticien gaan in plaats van zo’n budget zaak).

Bijdrager
    Usain

Power Macintosh G5 (Late 2005) €200,- (de waarde zit hem vooral in de case die geliefd is bij hackintoshers.)
    Power Macintosh G4 Mac €100,-
    mini (Late 2006) €100,-
    Macintosh Classic II (mist alleen kabel keyboard->kast) €300,- (Wel die kabel erbij fixen)
    iMac (Mid 2006) €150,-
    Power Mac G4 Cube €125,- (ook geliefd bij hackintoschers.)
    Imac g4 bolletje €80,- (Hier staan er echt heel veel te koop van met wisselende prijzen.)

Bijdrager
    Obi

En toch wordt er niks te koop aangeboden, misschien impliciet
    maar sommige labs sessies zijn m.i. ook impliciete reclames, en dat mag
    wel?

De vraag of iets waarde heeft is nog geen verkoop-post of -praatje.

Bijdrager
    sunapple

Waardes.. tja, gewoon kijken hoeveel anderen geboden krijgen en afwachten. Maak goede foto’s en lever de dingen compleet. Het is niet allemaal troep en als je alles een voor een verkoopt heb je uiteindelijk een leuk bedragje denk ik. Mocht je het willen weggooien, dan kom ik het wel ophalen:wink:

Power Macintosh G4 Mac €100,-

Ik zou er misschien 20 euro voor geven, heb er nog nooit meer voor betaald..

Macintosh Classic II (mist alleen kabel keyboard->kast) €300,- (Wel die kabel erbij fixen)

Misschien verwar je hem met de Color Classic? Deze brengt nog geen 100 euro op denk ik, 300 is in ieder geval wat veel. Op Marktplaats moet je sowieso maar afwachten wat je krijgt, al had je een 512k dan zouden mensen niet direct warmlopen voor 300 euro.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Eigen schatting:

Power Macintosh G5 (Late 2005) – €150
    Power Macintosh G4 Mac – €20
    mini (Late 2006) – €60-75
    Macintosh Classic II – €30
    iMac (Mid 2006) – €80
    Power Mac G4 Cube – €100-150
    iMac G4 bolletje – €50-100

Machines met een • erbij zijn in trek bij hackintoshers. Die willen er vaak wel een extraatje voor geven mits de machine is nagenoeg perfecte staat is.
    Net als bij oude auto’s moeten oude computers een bepaalde erkenning hebben voor ze wat waard worden. Een 128K of bondi blue iMac zullen dus gemiddeld meer opbrengen dan bv. een 512K/Plus of een iMac DV.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Als dit kan hier, heb ik er ook nog een..

Ik zoek nog een Macintosh 128K, wat is de waarde??

Bijdrager
    sunapple

Als dit kan hier, heb ik er ook nog een..

Ik zoek nog een Macintosh 128K, wat is de waarde??

Je zoekt hem? Dan zou ik er eerst maar een vinden en dan eens kijken op eBay wat de waarde is. Vrij ver boven de 300 euro en net onder den 500 zou ik zeggen.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@sunapple

Ik zoek hier natuurlijk, met de daarbij behorende waarde, en niet op eBay……

Bijdrager
    hokkie

Ik snap sowieso niet waarom er geen V&A is op OMT, maar ja… regeltjes zijn regeltjes; dat wordt een zakje zout in je schoen.

Bijdrager
    TheBigZ

25 november, inderdaad, ouwe meuk.

Bijdrager
    Usain

@hokkie Vraag en Aanbod sectie zou OMT echt goed doen, mits je een gebruiker kan raten (of op z’n dumperts Reeten).

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.