7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    riverdee

Oude iPhone leegmaken maar wat gebeurt er dan op mijn nieuwe iPone?

Ik wil mijn oude iPhone leegmaken voor de verkoop maar ik heb inmiddels ook al een nieuwe iPhone in gebruik.
    Hoe kan ik dat het beste doen zonder dat ik alles op mijn nieuwe iPhone kwijt raak.
    Graag advies.

Moderator
    Night

Moderator
    Raymon Mens

Wil je de data van je oude iPhone overzetten naar je nieuwe terwijl je deze al in gebruik hebt of je oude iPhone gewoon wissen?

Ik het eerste geval kun je het beste je notities, foto’s etc met iCloud synchroniseren. Onder InstellingeniCloud alles aanzetten en natuurlijk zorgen dat je op alle twee de telefoons met hetzelfde Apple ID ingelogd bent.

Als je de oude iPhone wil wissen, kun je de link van @night volgen. De ene iPhone wissen heeft geen invloed op de andere, zelfs al hangen ze aan hetzelfde Apple ID.

Bijdrager
    riverdee

Dank voor jullie adviezen. Het ging mij erom wat voor invloed het wissen van de ene iPhone zou hebben op de andere.
    Dat heeft dus geen invloed dus kan ik met een gerust hart mijn oude iphone wissen.

Bijdrager
    GoeieDag
    riverdee op 07 november 2016

Het ging mij erom wat voor invloed het wissen van de ene iPhone zou hebben op de andere.

Het was dan handig geweest als je deze vraag direct in je OP had gesteld. Had er maar één antwoord hoeven komen: géén invloed.

Bijdrager
    riverdee

Sorry Goeiedag, maar ik ben net nieuw hier op OMT en weet niet wat OP is.

Bijdrager
    GoeieDag

Welkom!:)

OP = Openings Post; maar ook: Original Poster (dus degene die het draadje is gestart).
    Meer afkortingen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 7 maanden geleden door  GoeieDag.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.