3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Angela82

Oude iPhone 3s syncen met iTunes, na iPhone 4?

Hallo mensen!

Ik heb mijn iPhone 4 voor een mooie prijs kunnen verkopen, telefoon wordt vandaag opgehaald.
    Alleen las ik net dat de levering van de iPhone 5 langer op zich laat wachten:(
    Tot die tijd mag ik een iPhone 3s lenen van mijn broer.

Is het handig/goed/aan te raden om die te syncen met iTunes? Om dat je dan terug gaat in versie en besturingssysteem.
    Nu zit nog de account van mijn broer erop, ook niet handig…
    Of de telefoon gewoon leegmaken en met mijn apple ID weer apps erop zetten, vanuit de telefoon?

Thanks!

Bijdrager
    Angela82

Iemand…?

Ik denk dat ik de telefoon zet naar fabrieksinstelling en vanuit de telefoon apps ga installeeren.

Bijdrager
    Thomaso

Ik zou de iPhone gewoon via iTunes herstellen. Als de software dan weer is hersteld, kan je de oude reservekopie van je iPhone 4 terugzetten, misschien zullen sommige apps niet meer werken door de verouderde versie van iOS. (waarschijnlijk heb je hier geen last, want in de titel had je het over een iPhone 3s. Ik neem aan dat je hier mee bedoelt, de iPhone 3GS, deze krijgt gewoon nog software ondersteuning.) maar any way, het terugzetten van een reservekopie werkte bij mij gewoon. Dus ik zou dat proberen. Het scheelt erg veel tijd in vergelijk tot alle apps handmatig downloaden. Succes!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.