5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    peterwillem

Oude iPad 2 kapot?

Mijn oude ipad 2 wordt door mijn vrouw gebruikt. Nu heeft zij deze helemaal leeg laten lopen. Zwart scherm.
    Daarna proberen op te laden maar scherm blijft zwart. Diverse knoppen (home en sluimer knop) ingedrukt maar het blijft zwart.
    Opladers + snoeren gecheckt maar die werken goed met andere apparaten(iPhone en iPad mini).
    Is ie nou echt kapot of zou er nog wat aan te doen zijn?

Bijdrager
    Heliasje

als deze volledig leeg is duurt het soms een tijdje alvorens het zwart scherm verdwijnt. hoelang hem je hem al laten insteken ?

Bijdrager
    peterwillem

Wat er precies gebeurt is weet ik niet, iemand anders heeft er mee gewerkt. Maar intussen ben ik er achter ,door zowel de home knop als de sluimer knop allebei tegelijkertijd enige seconden ingedrukt te houden kwam er op enig moment de Apple weer te voorschijn, en wat later verscheen het beeld weer.
    Komt dus neer op een geforceerde herstart.Hoe zij het voor elkaar gekregen heeft mag joost weten?!
    Enfin hij doet het weer.

Bijdrager
    Heliasje

fijn voor jou

Bijdrager
    peterwillem

Mijn vrouw zei dat ie leeg of bijna leeg was en dat zij hem toen ging opladen,maar toen ik weer beeld had zag ik dat hij voor 50% opgeladen was. Dus zal die wel op een of andere wijze vast gelopen zijn en dan moet je hem herstarten of zelfs geforceerd herstarten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.