13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

[Opgelost] iPad 1 kan bij cookiemelding geen OK geven

Mijn iPad is van 2010. Ik gebruik hem weinig, bijna uitsluitend om te surfen op http://www.moviemeter.nl als ik naar de TV naar een film kijk.

Omdat Safari zoveel crashte heb ik eens de cookies en de geschiedenis gewist. Nu kan ik niet meer surfen op Moviemeter.  Er verschijnt een venster met een bericht over cookies maar de knop “Geef Toestemming” is niet zichtbaar, omdat het venster niet volledig verschijnt. Ik kan het venster niet verplaatsen en kan niet meer surfen op die website.

Weet iemand nog raad of zit er echt niets anders op dan een nieuwe iPad 2018 te kopen ?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken, 5 dagen geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    KarelWillem

Probeer Opera Mini eens als browser?

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

<p class=”cite”>KarelWillem op 31 maart 2018 om 22:52</p>
    Probeer Opera Mini eens als browser?

Requires iOS 9.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Ik heb helaas 5.1.1 en kan niet hoger. Toch bedankt voor je moeite.

Moderator
    Night

Kan je wel het toetsenbord oproepen? Want dan zou je kunnen kijken of een druk op de enter toets voldoende is.

Voor MacOS is er Cookiebargone. Ik weet niet of dat er ook voor iOS is.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Bedankt voor je suggestie maar ik kan helaas geen toetsenbord oproepen. Trouwens, als ik op mijn gewone computer uitlog en dat cookie venster verschijnt helpt de enter toets niet. En Cookiebargone kan ik niet installeren. Mijn Safari versie is te oud. Toch jammer dat dit juist alleen met Moviemeter optreedt. Met onemorething.nl en macrumors.com heb ik het niet.

Moderator
    Night

Zijn er überhaupt nog browsers die jij in de iOS appstore ziet én kan installeren?

Misschien helpt het al om je iPad te kantelen, en dan pas safari opstarten?

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Er zijn geen andere browsers in de zoekresultaten van de App store (Chrome, Opera en iCab vereisen een hogere systeemversie) en kantelen van de iPad en opnieuw opstarten van Safari helpt helaas niet. Ik zou dat cookievenster moeten kunnen verschuiven maar dat staat vast rechtsonder en is slechts gedeeltelijk zichtbaar. Jammer, want na het wissen van de cookies en de geschiedenis treden er geen noemenswaardige crashes meer op bij andere websites.

Moderator
    Night

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Helaas, het lukt niet. Jordy, de maker van moviemeter zegt dat hij binnenkort zal zorgen dat ik via een nieuwe link het cookievenster kan omzeilen.

https://www.moviemeter.nl/?cok=1

Moderator
    Night

Daar zat ik ook al aan te denken. Het moet toch makkelijker kunnen. Ik was ook al in de javascript van de pagina aan het kijken voor je.

Want om nou alleen dáárvoor een nieuwe iPad aan te moeten schaffen, is toch ‘van den zotte’.

Bijdrager
    Shmoo

WTF

Dit is een 1 april grap en jullie trappen er allemaal in.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Jordy, de maker van de site van Moviemeter, heeft het opgelost.

https://www.moviemeter.nl/?cok=1 toont het cookievenster niet meer en ik kan weer inloggen en surfen.

Ik moet dus geen nieuwe iPad aanschaffen. 8)

Moderator
    Night

Fijn dat het zo is opgelost:-)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.