11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    victor93

oude airport-extreme omruilen voor nieuwe

Dag OMT-ers,

ik heb vorige week zaterdag net een airport-extreme gekocht bij de dixons, is het mogelijk die nog te ruilen voor de nieuwe airport-extreme ?

Gr, victor

Moderator
    Night

Tuurlijk, gewoon terugbrengen en zeggen dat ie (bij jou) niet (goed) werkt.;)
    En dan gewoon later daar of ergens anders de nieuwe kopen.

Bijdrager
    SPQR

Als je zegt dat je de tip van Night (met goed recht) gaat opvolgen, dan zullen ze ook wel inzien dat ze je beter meteen een nieuwe kunnen geven!

Bijdrager
    Oppie
    ”Night”

Tuurlijk, gewoon terugbrengen en zeggen dat ie (bij jou) niet (goed) werkt.;)

En dan sturen ze ‘m na de reparateur en ben je ‘m een tijdje kwijt en kun je ‘m later weer ophalen.
    Heb je nog geen nieuwe…

Bijdrager
    ivar

maar je kan gewoon je geld terug vragen binnen een bepaalde periode… moet kunnen dus. heb zelf ook op het punt gestaan er zaterdag 1 te kopen. Ben blij dat ik mijn 6 jaar oude linksys router een nieuwe kans gegeven heb. Staat weer te snorren met ziggo en ibookje een alu imac en mijn oude trouwe bolletje.. maar die nieuwe is wel vet kan internet kosten delen met buurman.

Bijdrager
    miltonvv

Volgens mij kan je hem bij Dixons gewoon terug brengen. Dat is in ieder geval veel beter dan bij iFactors in Zoetermeer. Ik heb die van mij daar gekocht, maar daar kan je hem niet terugbrengen omdat de serie-nummer aan je naam wordt gekoppeld. Lijkt mij onzin, maar dat beweerden ze echt.

Bijdrager
    victor93
    ”miltonvv”

Ik heb die van mij daar gekocht, maar daar kan je hem niet terugbrengen omdat de serie-nummer aan je naam wordt gekoppeld. Lijkt mij onzin, maar dat beweerden ze echt.

had je moeten vragen of waar je die serial kon zien en kijken of ie wel echt aan je naam gekoppeld was

Bijdrager
    imaccer2

is niet waar als je reset kan je terug opnieuw instellen

Bijdrager
    iJoost
    ”ivar”

maar je kan gewoon je geld terug vragen binnen een bepaalde periode…

Dat is alleen bij “kopen op afstand”. Dus als je ‘m niet hebt kunnen zien voor je het koopt.

Bijdrager
    Oppie

Zo is het!
    Al die piepeltjes die menen dat ze overal maar ‘recht’ op hebben! :innocent:

Leer het nou eens, in een winkel geldt: KOOP IS KOOP!

Zelfs het bestellen van een product in een winkel is in principe een koopopdracht waar je dus aan vast zit.

Dus het zomaar weer innemen tegen geld retour, of een waardebon, is een uiting van coulance (of klantenbinding, of whatever; ’t is hoe je het bekijkt).

Bijdrager
    miltonvv
    ”victor93″

had je moeten vragen of waar je die serial kon zien en kijken of ie wel echt aan je naam gekoppeld was

De serial staat op de verpakking en op de bon was die inderdaad aan mijn naam gekoppeld.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.