9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    giljom

[Opgelost] Oude (website) accounts verwijderen

Is er simpele manier om mijn oude accounts te verwijderen, ik heb zelf gezocht maar ik kom er niet uit.

Bijdrager
    McPim

Ik gok dat je het over gebruikersaccounts op je Mac hebt (alhoewel dat volkomen onduidelijk is als je het in OMT/Algemeen zet)? Slotje linksonder openen, account selecteren, op het minnetje klikken, klaar.

Bijdrager
    giljom

Sorry ik was niet heel duidelijk, het gaat om website waar ik in het verleden een account voor aangemaakt heb.

Bijdrager
    McPim

Ja hoor 😂! En nu gaan wij eerst die website raden ofzo…..?

Bijdrager
    giljom

Het is niet een bepaalde website het zijn er verschillende.

Bijdrager
    McPim

Aha. Daar is geen algemene manier voor, dat verschilt per website. Inloggen en uitproberen. Er zijn websites waarbij het helemaal niet kan, dan zou je ze een email kunnen sturen. Je kunt het ook gewoon zo laten, want wat maakt het uit?

Inactief
    Anoniem

Kies voor nieuw paswoord en dan blind iets intypen zodat je het niet meer weet. Anders de admin van de website vragen of ze je account kunnen omzetten naar anoniem of gast.

Bijdrager
    giljom

Ok bedankt

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Dergelijke accounts worden nooit automatisch gewist na zoveel jaar niet gebruikt te zijn. Je moet altijd contact opnemen met de site en doen ze moeilijk dan is er nog altijd de wettelijke regeling dat je recht hebt om vergeten te worden. (In ieder geval in Nederland)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.