4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ivanwoerkom

Oude abonnementen iCal verwijderen op iPhone

Ik heb iCal, Mobile Me en een iPhone 3GS.

Ik heb ik iCal een aantal abonnementen aangemaakt van RememberTheMilk omdat het synchroniseren niet lukte. Elk nieuwe abo heb ik een andere naam gegeven en in iCal weer verwijderd. De laatste met de naam ‘Taken op iPhone’ werkt en is het enige abo wat ik zie in iCal.

Op mijn iPhone zie ik bij “Agenda’s” nog steeds staan:
    Alle taken (2x met andere kleur balletje)
    Kopen
    RTM
    Remenber the Milk

Deze agenda’s heb ik niet aangevinkt en ik zie ze dus niet in het overzicht, maar hoe kan ik deze agenda’s verwijderen?

In “Instellingen/Mail, contacten, agenda’s” zie ik beneden bij Agenda’s allen de opties :
    Melding uitnodiging (heb ik uit staan)
    Synchroniseer (heb ik staan op alles, kan alleen kiezen tussen laatste 2 weken, maand etc, niet welke agenda’s)
    Tijdzone (Amsterdam)
    Standaardagenda (hier staan alleen agenda’s van mijn Mac en Mobile Me, dus ook daar geen abo)

Bij accounts (Mobile me account) kan ik alleen zeggen dat de agenda moet worden gesynchroniseerd en niet welke agenda. In MobileMe op internet zie ik trouwens niet de abo, alleen in iCal en de iPhone.

In iTunes kan ik ook alleen “Taken op iPhone” zien en niet de ‘oude’ abonnementen.

Dus graag in lekentaal hoe ik de oude agenda’s kan verwijderen op de iPhone.

Hartelijk dank voor de te nemen moeite
    Ingrid

Bijdrager
    wido

Ik heb zoiets ook eens gehad, ik dacht dat ik het toen had opgelost door op mijn iPhone het MobileMe account te verwijderen, de iPhone te herstarten en het MobileMe account weer toe te voegen. Toen waren alleen de actuele agenda’s er nog. Wellicht een idee om te proberen, zorg wel voor een backup van je goede agenda’s in iCal.

Bijdrager
    ivanwoerkom

Wido, hartelijk dank. Ik ben alle ‘oude’ agenda’s kwijt. Ik heb er alleen een nieuwe (niet een abo) voor terug gekregen genaamd Agenda :slant:. Het mooie is dat ik deze in iCal gewoon kon verwijderen en hierna deze ook was verdwenen op mijn iPhone.

Hartelijk dank !!!

Bijdrager
    wido

Graag gedaan!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.