8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    sehslach

Oude 15" Mac Book Pro aanbieding of nieuwe serie?

Hallo!

Ik zit met een heftig dilemma.
    Ik wilde een mac book pro kopen in de aanbieding voor 1450. Dat is het instapmodel. Wel een i5 processor, 320 HB harddisk en 2,4 Ghz.
    Kosten: 1449 euro.

Ze zijn in heel Nederland binnen 4 dagen uitverkocht!
    Wat nu in de aanbieding staat is het maatje daarboven, 15 inch, i5 processor, 500 Gb harddisk en 2,53 Ghz.
    Kosten: 1550 euro

MAAR afgelopen maandag is natuurlijk ook de nieuwe mac book pro gelanceerd. 15 inch, i7 processor, volgens mij 500 GB harddisk en 2.0 Ghz quad core …
    Voor 1650.

Nu vraag ik me af: Kies ik optie 2 (ouder model) of kies ik optie 3 (nieuwste model)? Het scheelt 100 euro maar ik ben een 20 jarige student en van 100 euro kan ik ook heel veel andere leuke dingen doen.. Ik doe als opleiding CMD en doe redelijk veel grafisch werk en video editing. Verwacht de komende 5 jaar dan ook veel gebruik te maken van mn laptop. Maar wat past het beste bij mij?

Moderator
    Pete.Z

Voor 100 euro extra geen seconde twijfelen en de nieuwste kopen, zeker als je er 5 jaar mee wil doen.

Bijdrager
    syltheboy

Ik zou gewoon voor de eerste optie gaan, want het scheelt je wel mooi 200 euro. De tweede optie is ook niet verkeerd, maar goed. Eigenlijk zijn alle opties niet verkeerd, maar jij bent degene die moet betalen. Niet ik en ik zou gewoon voor de goedkoopste gaan. Maar goed, het is jouw budget dus ja.

Zelf heb ik een Sony VAIO laptop + een iMac, maar zit eraan te denken om beide computers te verkopen en er een 15″ MBP voor terug te kopen + nog een 24″ of 27″ ACD. Maar goed dan ben ik best wel een hoop geld kwijt.

Oh wacht, de laatste optie is een i7. Dat verandert de boel een beetje.

Bijdrager
    Mike Smit

Ik zal kiezen voor het nieuwste model, als je de kosten afweegt is het nieuwe model die €100,- extra zeker waard.

Bijdrager
    Mono1

Heb je als student al eens hier gekeken?
    https://www.surfspot.nl

Moderator
    Strifer

nieuwste model nemen, zeker omdat je er zo lang mee wil doen. en let inderdaad nog even op zaken als surfspot met student discount.

Bijdrager
    Martinus

Gewoon een nieuwe halen via een onderwijs-link.

€ 1.538,67

Bijdrager
    cardwizard

je hebt een pm van mij

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.