7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Kleintje

OSXer gezocht die tegen betaling (inclusief BTW)

Bij een collega zijn Dell Laptop aan zijn netwerk wil hangen (Airport Extreme) en zijn nieuwe HP Laserjet 1020 wireless. Daarnaast heb ik thuis op mijn Mac ook nog wat klusjes waaraan ik geen tijd meer wil besteden met uitzoeken (portforwarden, netwerkje opzetten etc).

Ben er nu al een dag mee bezig geweest (bij die collega) en ik spendeer graag mijn tijd aan andere zaken dan dit.

Het is Amsterdam dus iemand uit de omgeving zou prima zijn.

Bijdrager
    psuedo

waarom een OSXer? (Dell laptop)

Bijdrager
    tommy666

ik denk dat hij daarmee bedoeld: iemand vanop dit forum

Bijdrager
    Doede

Ik begrijp de vraag niet goed. Wat moet er nu gebeuren? Wellicht kunnen we vanuit dit forum de zeer waarschijnlijk makkelijke oplossing zo aandragen (heb er net ook weer een avond mee gestoeid, maar dan via VPN).

Bijdrager
    Kleintje

Simpel; Ik heb een bedrijf. Dit kost te veel tijd. Dus zoek ik iemand die het voor me wil doen :D .

Bijdrager
    Kleintje

Heb een reactie ontvangen….mijn dank:D

Bijdrager
    Kleintje

Eerste opdracht is uitgevoerd. Ging helemaal prima. Zonder extra hulp was ik er nooooooit uitgekomen omdat die eikels van HP niet weten hoe je een instalatie handleiding moet schrijven. Wat belangrijke info was gewoon weg gelaten.

Binnenkort gaat hij mijn kantoor cleanen en een draadloos netwerk installeren…..

Way to go!!!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.