7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Harryk

OSX vastloper door Java Applet in Safari?

Let op het vraagteken in het onderwerp…

Een wel hele merkwaardige vastloper vandaag met 10.3.9. De muispointer fixeerde gewoon op het scherm, en het toetsenbord reageerde niet meer. Ik moest de computer resetten met de aan-uit knop.

Nu had ik net daarvoor een website bekeken met een java applet daarin, een 360 graden panorama applet die ook de muispointer veranderde in een crosshair.

Ik vraag me nu af, kan een java-toepassing in een browser zaken zodanig verstieren dat genoemde vastloper ontstaat? Of is dit onwaarschijnlijk?

De browser: Safari 1.3.2 (v312.6)

Sowieso is een OS X vastloper al onwaarschijnlijk… ik heb het nog maar een keer eerder gehad. Dit deed een beetje denken aan OS9…

Bijdrager
    marceljanssen

Ik heb ook vrij vaak problemen met safari (Versie 2.0.4 (419.3)). Soms in combinatie met Flash binnen een site. Mijn gehele systeem (10.4.7) loopt dan vast. Herstart is dan de enige oplossing.
    Het zal hoogst waarschijnlijk aan een regel code liggen waar het systeem of de browser zich in verslikt…

Sowieso is een OS X vastloper al onwaarschijnlijk…

De frequentie van de vastlopers met mijn G5 1,8 Dual, ATI Radeon 9600 XT geven mij zeker het gevoel met OS 9 aan het werk te zijn…

(M)

Bijdrager
    Nic

De frequentie van de vastlopers met mijn G5 1,8 Dual, ATI Radeon 9600 XT geven mij zeker het gevoel met OS 9 aan het werk te zijn…

Dan doe je iets niet goed, want ik heb er geen last van.

Bijdrager
    Gans

Wat is de link naar de site waarop het gebeurde?

Bijdrager
    Harryk

Wat is de link naar de site waarop het gebeurde?

http://www.grand-piano.com/
    De afbeelding is een applet. Een Java applet.
    (Die ik trouwens nooit op een pagina zou plaatsen, zeker niet een startpagina, maar dat is een andere zaak.)

Bijdrager
    sarasin

¥β

Bijdrager
    Harryk

hmm hier in leopard geen problemen. Powerbook op Tiger ook niet.. apart!

Zo, snelle jongen zeg… draait het halve forum soms inmiddels al Leopard?

Genoemde probleem met Safari en Java-applet is een mogelijk probleem, en deed zich, ik durf het nauwelijks te zeggen, in een wat ouder besturingssysteem, namelijk Panther.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.