4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    r2d2

Osx op mijn Intel PC poging 2

Ik wil toch even mijn frustratie kwijt over het direct plaatsen van een slotje op een onderwerp als een zelfbouw mac.

Wellicht zijn de echte mac cloners al lang geleden uitgestorven maar de mac community is deels groot geworden door de zogenaamde Mac Clones.

Beetje jammer dat elke discussie rondom een mac clone nu gelijk de mond te snoeren ipv ervaringen/meningen uit te delen.
    Er is een erg boeiende ontwikkeling bezig die lijkt op een eerder tijdperk waar de Mac gruwelijk populair was. Ik had in 1989 al een mac clone laptop, maar toen draaide de volledige software nog vanuit de ROM:-)

Ik heb hier nu een legale versie Leopard liggen waarvan Apple zegt dat ik deze niet ergens anders op mag installeren??? Stel je toch eens voor dat Microsoft morgen in zijn end user license op zou nemen dat je alleen deze enkel op een Dell mag installeren. Sorry mensen ik maak zelf wel uit wat ik met mijn CD doe. Al gebruik ik hem als onderzetter.

Helaas is er op dit forum geen plek voor een discussie rondom deze ontwikkelingen. Maar ik geniet voorlopig even stilletjes verder van mijn dual mac quad core voor 1050 euro.

Maar ben ook nog heel tevreden over mijn Mac book, Imac en Apple TV:-)

Verder discussie op het zeer actieve forum van : http://www.insanelymac.com/

Groet,

J.

Bijdrager
    Toinef

ik ben het helemaal met je eens.
    Er zou toch op zijn minst een plek om het forum van onemorething moeten zijn waar je hier over mag praten.
    Jailbreaken is ook illegaal, word wel uitgebreid besproken.Het lijkt soms ook wel een beetje met zelfbelang te maken te hebben.
    Anders moeten maar voor een nederlandse versie van insanelymac zorgen.

Moderator
    unSOUND
    ”Toinef”

Het lijkt soms ook wel een beetje met zelfbelang te maken te hebben.

Ja natuurlijk heeft het daar mee te maken… Als je dergelijk zaken hier gaat bespreken wordt dit forum binnen no-time gesloten… Klinkt heel gek, maar daar hebben we geen zin in.

Bijdrager
    1984
    ”Yaris”

Volgens de gebruikersovereenkomst mag OS X alleen op een Mac geïnstalleerd worden. OS X op een PC is dus illegaal en mag hier volgens de forumregels niet besproken worden. Daarom slotje.

3x = ………

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.