4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    MPrins94

OSX Mavericks scherp stellen in voorvertoning

Beste forumleden,

Ik heb sinds gisteren OSX Mavericks op mijn macbook air mid 2012. Over het algemeen ben ik nog niet zeer te spreken over Mavericks, ik heb het alleen geïnstalleerd voor de verbeterde accuduur, wat inderdaad scheelt. Maar wat ik ook ben tegengekomen is dat in voorvertoning, bij het bekijken van een PDF, als er wordt ingezoomd dat er even moet worden scherp gesteld. Hebben meer mensen hier last van?? Dit was volgens mij in Mountain Lion namelijk nog niet zo.

Bijdrager
    Buzz

Heb je het met elke PDF? Als je een erg ingewikkelde PDF hebt kan het natuurlijk even duren voordat deze volledig gerenderd is op de ingezoomde resolutie. Dat was altijd al zo. Bij normale PDFs heb ik er in ieder geval geen last van onder Mavericks.

Bijdrager
    MPrins94

Nee ik heb het echt met ieder PDF bestand. Het duurt niet erg lang, maar precies lang genoeg dat het opvalt, erg irritant. Maar bedankt in ieder geval voor je reactie.

Bijdrager
    Buzz

Oh, ik zie nu wat je bedoelt, het gaat heel snel inderdaad. Het heeft denk ik met de animatie te maken als je zoomt. Ik zou het gewoon even melden bij Apple (via http://www.apple.com/feedback/macosx.html) als het je stoort.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.