8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iJasper

osx lion verandert niets aan huidige programma's?

Hoi, een vraagje over osx lion. Die upgrade, hoe ga ik die 23,99 betalen zonder creditcard in de App Store?
    En met de installatie: verneuk ik de boel dan niet op m’n mb? Werken bijvoorbeeld alle programma’s nog gewoon?
    [mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Aangepast i.v.m. vraag m.b.t. illegaal verkregen software[/mod].

Bijdrager
    AppleStef

je kunt een itunes card kopen met geld op en dan daarmee lion betalen.

Bijdrager
    nookie

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Posting verwijderd i.v.m. Huisregels OMT[/mod].

Bijdrager
    iJasper

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Posting verwijderd i.v.m. Huisregels OMT[/mod].

Bijdrager
    MacTS

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Posting verwijderd i.v.m. Huisregels OMT.[/mod]

Nog even ter herinnering gaat het om deze Huisregel:

Inactief
    Anoniem

Je kan bij de betaalopties van me Store-account ook aangeven dat je gebruik wilt maken van “Click & Buy”. Dan heb je geen creditcard nodig.

Inactief
    Anoniem

Wil je toch een creditcard (een fotoboek bestellen binnen iPhoto lukt niet zonder creditcard) dan kan je bijvoorbeeld gebruik maken van een virtuele pre-paid creditcard

Bijdrager
    tinus_omt

Die zijn alleen wel behoorlijk duur. Met handige dingen zoals: “Gemak dient de mens! Wij zien het als een service om u elk jaar een nieuwe kaart toe te sturen.” en u daar € 9,95 voor te rekenen!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.