6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Schrijvert

OSX en T630 Themes

Beste mensen…

Nu ben ik de gelukkige eigenaar van een SE T630 geworden en ik heb een aantal leuke theme’s gevonden voor dat ding. Nu vraag ik me af hoe ik die van mijn compu naar die telefoon kan krijgen?

Liefst een gratis progje… want om nou 30 dollar te dokken voor iets als PhoneAgent wat je hooguit 5 maal gebruikt vind ik een beetje dol. Wie heeft er wat opties…. en ja… ik heb al een uurtje of wat zitten google-en:? :innocent:

Alvast mijn dank,

Bijdrager
    junkiesxl

Meevaller, zit dus al in het systeem, applications -> bluetooth file exchange.

Dan zend je het naar je telefoon en deze zet het automatisch goed

Voor meer gein Salling Clicker, of de gratis variant hiervan Romeo. Kan even geen link geven maar ff googlen en je hebt ze wel gevonden.

Bijdrager
    M44RTEN

Mocht het met Bluetooth niet lukken, dan kan je kan met GSM Remote X allerlei dingen op je telefoon uploaden. Dit progje kun je via versiontracker downen: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/10604

Bijdrager
    Mac_Freak

Mac os x is echt geweldig met bluetooth telefoons,
    ikzelf heb eenT610 en nu ik een bluetooth dongle erbij heb is het pas echt leuk. gewoon via bluetooth aanmelden en je kan met isync adresboek en ical een heel eind komen kwa integratie. bluetooth kan je tevens gebruiken om bestanden (foto’s, ringtones en thema’s) op en van je telefoon te halen en op te zetten.

dan heb je indd nog romeo en sailing clicker (zeker de koop waard als je meer wilt dan dat romeo biedt) en indd phoneagent die je wat extra opties geeft of ericson client die je bestanden laat uploaden en backups kan maken.

Als je er gewoon een dagje werk van maakt kun je zoveel moois vinden dat je wel even zoet blijft.

Hoop dat het lukt,

Tom

Bijdrager
    toma

Waar kan ik nog wat Themes vinden voor de T610?

</thx!>

Bijdrager
    Theoden

Volgens mij kan je dan nog het beste terecht op http://www.myt610.net/themes.php.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.