5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Mmmarco

OSX en Flash MX ‘Just downright slow?’

Nu heb ik zelf geen ervaring met Flash MX en OSX. Maar als ik dit zo lees dan wordt ik daar niet erg vrolijk van. Is dit echt zo? Anybody?

http://www.digitalmediadesigner.com/2003/03_mar/editorials/switcher.htm

(Titel verhaal: The Accidental Switcher Or, the more I use Flash… By Kevin Schmitt)

Anoniem

Of het echt zo erg is weet ik niet.
    Ik kan niet vergelijken met Flash op pc, maar over het algemeen loopt ’t goed bij mij.
    Onder eerdere OSX (heb nu 10.2.4) heb ik twee keer een crash gehad, de laatste tijd gaat alles goed.
    Soms als ik iets onder een nieuwe naam wil saven krijgt het bestand vreemde tekens achter de bestandsnaam (pijltje en een |), nog voordat gesaved is. die moet ik verwijderen, maar dat is een klein ongemak.
    En soms wordt een bestand opgeslagen met extensie fla, de andere keer zonder extensie. Ook dat is geen echt probleem.
    De snelheid in vergelijking met een winpc kan ik dus niet meten, maar ik heb niet het idee dat hetop mijn mac langzaam loopt (QS 867 600mb).
    Flash en software van derden heb ik ook geen ervaring mee.

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Ik heb voor mijn stage gewerkt met Flash, zowel op osx als op windows… en inderdaad draait Flash op X langzamer dan in windows… zeker bij gebruik van veel animatie is dit duidelijk te merken….

Bijdrager
    meneer de koekepeer

De player zelf liep (volgens mij) onder classic al langzamer.
    Flash zelf was daar wel acceptabel, de player echter niet.

Onder OSX vind ik Flash prima gaan, geen klachten dusver.

Bijdrager
    Mmmarco

OK, dus geen klachten bij de mac-flash gebruikers en een ‘tja eigenlijk best wel’ bij de ‘zowel mac als pc’ gebruikers?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.