18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Anoniem

OSX El Capitan en iCloud

Onder Yosemite is het gewoon mogelijk om in te loggen op iCloud. Ik heb het dan over iCloud in het Systemvoorkeuren-panel. Na de upgrade naar El-Capitan is het onmogelijk in te loggen op iCloud. Ik heb m’n Mac al is volledig opnieuw ge├»nstalleerd maar zodra ik El Capitan weer heb ge├»nstalleerd, is het onmogelijk geworden om in te loggen op iCloud. Wat is hier aan de hand????

Bijdrager
    KarelWillem

OSX El Capitan? Als in beta?

Dat is er dus misschien aan de hand: beta, en nog niet alles helemaal ok├ę.

Effe twee weken geduld hebben misschien?

Bijdrager
    bcgraaf

Ik had ook zoiets ik kon geen apps meer downloaden met de beta van El captian maar door 2 staps verificatie uit te zetten lukten het wel

Anoniem

Bedankt, bcgraaf! Dat werkte!

(@KWen gezeik over het feit dat ik met een beta werk is onnodig. Dat weet ik zelf ook wel. Ik heb een probleempje met het werken met een beta en vraag gewoon aan anderen of ze datzelfde ervaren hebben en dat misschien hebben weten te verhelpen)

Anoniem

Maar toch hou ik van je, KW

Bijdrager
    IGBA

Dit zou over twee weken wel ‘is’ een van de meest gestelde vragen kunnen worden, gok ik.8-)

Bijdrager
    SimondeBoer

Zelfde hier met iTunes en iCloud. Na uitzetten 2-staps verificatie werkt het wel weer, hierna weer aangezet.

Bijdrager
    Lifelogger

Heeft iemand het intussen al werkend gekregen met de 2-staps verificatie? Heb hier nog steeds het probleem dat ik er niet mee kan inloggen in iTunes en de Mac App Store.:-(

Bijdrager
    Lifelogger

Heeft iemand het intussen al werkend gekregen met de 2-staps verificatie? Heb hier nog steeds het probleem dat ik er niet mee kan inloggen in iTunes en de Mac App Store.:-(

Bijdrager
    Niels

Nee, ook met de eerste release candidate werkt 2-staps verificatie nog niet. ´ú┐ heeft nog 7 dagen om dit te fixen, dus verwacht snel een tweede release candidate (aangezien de tweede beta van iOS9.1 werd gelanceerd, denk ik dat OSX morgen aan de beurt is?)

Bijdrager
    bcgraaf

Ik zelf heb ook nog een poging gewaagd om 2 staps verificatie weer aan te zetten met de update die ik gister binnen kreeg van El Captitan maar zonder succes. Heb nog even gebeld met ´ú┐ Support en deze konden mij hier ook nog niet mee verder helpen en waren ook nog niet bekend met het probleem. De medewerker zei tegen mij dat hij het intern wel ging bespreken/voorleggen (als hij dat ook echt gaat doen). Maar 30 september komt El Captitan officieel uit dus ben benieuwd.

Bijdrager
    Lifelogger

Bedankt voor de reacties. Er zit blijkbaar niets anders op dan nog even te wachten.

Bijdrager
    iMad

Je kan ook de volgende inhoud van de map weggooien, Gebruiker/Bibliotheek/Application Support/iCloud/Accounts. daarna opnieuw opstarten en opnieuw inloggen bij iCloud.
    Het werkte bij mij.

Bijdrager
    Lifelogger

@imad, hmmm ok. Ga dat maar eens overwegen dan. Dank je.

Bijdrager
    Lifelogger

@imad Dank voor de tip! Dit was idd de oplossing. Heb de inhoud van de map verwijderd en na de reboot kon ik gewoon weer inloggen.

Bijdrager
    bcgraaf

Ik ga mijn 2-staps verificatie weer aanvragen als dit dus goed bij jullie werkt.

Bijdrager
    Lifelogger

@bcgraaf werkt hier idd weer als vanouds. Geen problemen meer.:)

Bijdrager
    bcgraaf

Bij werkt het nu ook. maar ik hoefde de map niet te legen hij logde nu gewoon in. Misschien is er wat veranderd aan de server kant ?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.