13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    jamba

OSX 10.8.2 update lukt niet

Sinds de update uit is probeer ik deze te installeren maar hij blijft hangen met de mededeling time-out request fout 102.
    Ook rechtstreek de combo ophalen lukt niet, blijft bij 287mb hangen.
    Zijn er ook anderen met de zelfde problemen?

Bijdrager
    Pietervanos

Bij mij het zelfde verhaal! Blijf proberen, bij de 3e keer lukte het wel…

Succes!

Bijdrager
    jamba

ik ben intussen al voor de zesde keer bezig om meerdere wijzen en locaties.
    WAARDELOOS!!!!!!!

Bijdrager
    diedrikringenier

Al een keer in de veilige modus opgestart? Dat werkte bij mij.

Na die tijd start imac gewoon op!

Bijdrager
    jamba

Probleem is niet het opstarten maar de update download gaat niet. Tevens knalt cocktail ML er uit.

Bijdrager
    fred44nl

wat bedoel je met “cocktail ML” ??

Bijdrager
    jamba

Cocktail een maintainence prog. Voor mountainlion knalt er uit.

Inactief
    Anoniem

Meteen weggooien dat cocktail. Nergens voor nodig, en als je niet weet wat je doet, kan het je systeem in de war gooien. En misschien heb je dat al gedaan gezien je problemen.

Bijdrager
    jamba

lekkere reactie Koen.
    Je bent weer heel genuanceerd bezig. Cocktail probeerde ik pas nadat ik problemen kreeg en niet daarvoor.

Bijdrager
    Hvisser_zeewolde

Beste Jamba,
    Ik heb precies dezelfde problemen. Ben jij al verder gekomen met een oplossing?

Bijdrager
    kawabmw7

Hier hetzelfde probleem. Overal lees je dezelfde problemen maar nergens komt iemand met een oplossing.

Bijdrager
    kawabmw7

Is hier al iemand met een oplossing voor dit probleem?

Bijdrager
    kawabmw7

Is er nou werkelijk niemand die bekend is met dit probleem en/of een oplossing weet?

Ik heb echt van alles geprobeerd. Router (Apple) er tussen weg, combo install proberen te downloaden, maar die stopt er op een gegeven moment ook mee. Ik krijg die combo zelfs nog niet gedownload op mijn oude XP laptop, zelfs dan stopt ie ermee.

Gisteren zelfs geprobeerd om alles opnieuw te installeren en zelfs dan als ie bestanden gaat downloaden stopt ie ermee. Ik word er een beetje depri van en begin haast te denken dat het probleem bij mijn provider ligt. Heb glasvezel van Concepts en met andere grote bestanden downloaden geen problemen gehad.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.