2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    queenfan

OSX 10.7 Lion traag

Heb hier 3 Mac’s een iMac (eind 2006 C2D 4G werkgeheugen) MacBook (2007 C2D 4G werkgeheugen) en een MacBook Pro (2,53GHz uit 2009 C2D 6G werkgeheugen) op allen draait Lion.

Ik heb mijn MacBook Pro voorzien van een inlogscherm,de andere 2 niet.

Als ik alle 3 tegelijk opstart dan is mijn Pro enorm traag tot ik het apple logo zie is dit al lang zichtbaar op de MacBook en de iMac. Ik heb ook al als test op alle 3 een inlogscherm ingesteld en getest en mijn Pro is als laatst met het toen van de inlogscherm.

Ik log dan tegelijk in en ook dan is de Pro als laatst klaar en dan spreek ik niet over een paar secondes nee dan duurt het bijna een minuut langer.

Zijn er meer met dit probleem??

Bijdrager
    SjorsSnoeren

Heey,

Ik heb zelf een MBP ’13 2011 (i5 4gb ram) en na de update naar Lion is ie ook veel slomer met opstarten. Ongeveer 30 sec. tot 1 minuut. Maar al met al heb ik het ruimschoots over voor de voordelen en beter uiterlijk van Mac OS X Lion.

Ik dacht eerst, laat ik mn schijf formateren en een clean install doen zoals bij windows. NIET DOEN, zeker niet als je geen garantie hebt, zat daarna met 1 corrupte schijf en uiteindelijk via een apple store nieuwe HD door Apple Care garantie.

Al met al ben ik overigens verder heel tevreden met mijn Mac;)

’t is geven en nemen.

Sjors

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.