13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Connstellation

OSX 10.4

Woont er iemand in de streek van Diksmuide (BelgiĆ«) die mij aan “Os X 10.4” kan helpen? 8)
    Dit voor op mijn iMac G4 1 GHz.

Bijdrager
    Cars

Zo moelijk is dat niet…Kan je gewoon bestellen in de Apple Store! En anders een Apple Centre :wink:

Bijdrager
    MarcelK

Kijk voor een Apple Centre bij jou in de buurt op

Overzicht Apple Centres Belgiƫ

Want ik neem aan dat je bedoelt waar je het legaal kan kopen… :wink:

Bijdrager
    solutions

Zo heb ik graag een versie van Creative Suite 2; graag een volledige, niet geregistreerde versie. Ik kom ‘m graag ophalen 8) :wink:

Bijdrager
    Connstellation

@MarcelK: Of course legal :innocent:

Ter verduidelijking: Ik wil er gerust iets voor betalen, die zaken zijn toch tweedehands te verkrijgen?
    Misschien moest ik eerst eens kijken op tweedehandsmac.nl ofzo… Heb geen zin om de nieuwprijs te betalen als binnen enkele maanden Leopard uitkomt.

En heb trouwens Tiger op Powerbook maar is niet installeerbaar op imac… (deze cd is niet geschikt voor dit type computer):(

Bijdrager
    earnst jelke

Os 10.4 doet op tweedehandsmac.nl ongeveer 75/80 euro. Bij de applestoe is dat 129 euro. scheelt dus de helft.

Bijdrager
    Vleer

Als je je imac in target mode opstart, misschien kan je dan wel tiger installeren, ik weet het niet :innocent:

Bijdrager
    wilko
    ”Vleer”

Als je je imac in target mode opstart, misschien kan je dan wel tiger installeren, ik weet het niet :innocent:

Wat heeft dat er nou mee te maken?

Bijdrager
    Vleer
    ”Connstellation”

En heb trouwens Tiger op Powerbook maar is niet installeerbaar op imac… (deze cd is niet geschikt voor dit type computer):(

Dan hoeft ie geen tiger meer te kopen…

Bijdrager
    Almerrrrr

Maar is ie wel illgaal bezig :o

Bijdrager
    Vleer

Je mag tiger toch op een extern volume installeren? Of die schijf nou toevallig in een iMac zit maakt toch niet uit? :innocent:

Bijdrager
    Almerrrrr

Ja geloof dat maar hopelijk weet je wel beter.

Daarnaast als je apple producen zo gaaf vind dan gun je ze die 129 euro toch kunnen ze dat geld weer gebruiken om nieuwe producten te ontwikkelen:?

Bijdrager
    earnst jelke

Via firewire aan elkaar koppelen en installeren moet lukken.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.