3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Moderator
    Strifer

[OSX 10.3.3] update problemen?

Goed… ik ben vandaag naar OSX 10.3.3 ge-update en toen ik de herstart had gedaan stond mijn geluid best wel hard. Nou kon ik me niet herinneren of het nou hard stond voor de herstart, maar toen deed ik nog een herstart en toen was het inderdaad zo dat het geluid op 7 stond ipv 3.

Verder vroeg mail de eerste keer of de sleutelhanger ge-update moest worden… WIJZIG ALLES gedaan. Na de herstart kreeg ik dit bericht weer. Ik logde in op een andere users en toen ging ineens het geluid van mijn iTunes weer naar 7 en toen stil natuurlijk. Toen ik terugging naar mijn eigen account was het geluid dus weer hard (7 ofzo) en kreeg ik bercht van Safari en de sluetel hanger.

Hmmzz… okay.. ik moet bekennen dat ik vergeten ben de permissies te repareren voor het updaten, dus wellicht is er iets mis. Ik heb nu ook de permissies nog niet gerepareerd…. dus ik zal eerst maar ’s van mijn panther cdtjes opstarten en de permissies repareren, niet?

verder nog tips, truuks of anekdotes?:p Of misschien mensen met hetzelfde…

Bijdrager
    JeePee

Er loopt nog een draadje over hier

Ik heb overigens geen problemen, alles is beduidend sneller!:D

Moderator
    Strifer

het is wel sneller, maar ik vind dat geluid nogal VAAG… hij doet trouwens nu 5 blokjes, zal het in het begin ook wel geweest zijn. BEST WEL VAAG!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.