8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Moderator
    Strifer

OSX 10.3.3 – Mail – Planet ADSL – Hotmail

Zo.. nu ben ik het zat:p Ik wil nu eindelijk wel eens weten of er andere gebruikers zijn die hetzelfde ervaren als ik. Als ik vanuit Apple Mail een mailtje stuur met een attachment dan komt deze soms pas uren later aan bij het adres op hotmail.com. Soms zelfs pas 3 uur later!! Dit zou toch een kwestie van seconden moeten zijn als het mailtje eenmaal verstuurd is. Vanuit hotmail naar planet zit er ook een vertraging. Soms word ik er gek van.

Iemand soortgelijke ervaringen? Ik vermoed dat planet iets niet goed doet, want voor de rest werkt het allemaal wel (snelle mail van en naar hotmail met attachment via andere services).

Ik denk dat ik ze bij Planet maar eens zwaar ga lastig vallen. MUHAHA!

Bijdrager
    Sad

Dat kan aan Planet liggen en aan Hotmail, of aan allebei.

Als je Planet wil testen:

1) stuur een mail naar jezelf en kijk hoe lang het duurt.
    2) stuur een mail naar echo@tu-berlin.de. Dit is een echoserver die jouw mailtje weer terugstuurt.

Als je bij 1) en 2) binnen 30 seconden een mail hebt, ligt het niet aan planet.

Ik ken 1 persoon met een planet account en als hij mij een attachment stuurt duurt het ook wel 5 minuten ofzo, in plaats van 4 seconden.

Attachments naar een hotmail adres duren bij mij altijd lang. Misschien omdat hotmail alles scant op virussen.

Bijdrager
    ivanzaancity

Dat probleem heb ik ook sinds maaaaaaanden. Volgens mij ligt het aan Planet en z´n programma Anti Spam.:evil:

Bijdrager
    sarasin

ææ

Bijdrager
    xer

Planet zuigt, weg met die troep !!!

Bijdrager
    sarasin

ææ

Bijdrager
    xer

Zelfs dat niet, kijk maar eens op: http://www.dslexpress.nl

:P

Moderator
    Strifer

ik haal hier gewoonmax uit mijn internet snelheid met planet… 220 kb per sec. klaar.

ligft inderdaad aan die rotzooi met attachments. mailtjes naar mezelf komen snel aan. ik zal zo even die echo uit proberen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.