30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 60)
  • Q:
    Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

OSX 10.10.2 en iOS 8.1.3 zijn uit

OSX 10.10.2

Resolves an issue that may cause WiFi to disconnect
    Resolves an issue that may cause web pages to load slowly
    Fixes an issue that caused Spotlight to load remote email content when the preference was disabled in Mail
    Improves audio and video sync when using Bluetooth headphones
    Adds the ability to browse iCloud Drive in Time Machine
    Improves VoiceOver speech performance
    Resolves an issue that causes VoiceOver to echo characters when entering text on a web page
    Addresses an issue that may cause the input method to switch languages unexpectedly
    Improves stability and security in Safari

iOS 8.1.3

Geblokkeerd
    Anoniem

Hoppa, die 436mb waren snel binnen. Nu even herstarten en kijken of mijn ergernissen zijn verholpen.

Bijdrager
    koen

#downloaddinsdag

Bijdrager
    Afroman

Eindelijk, hopelijk zijn de problemen met mail en Gmail dan ook opgelost.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik werd weer gevraagd om FileVault in te schakelen. Iemand ervaring daar mee? Is het veel trager met codering?.

Bijdrager
    Targaryen

Hopelijk ook die vervelende bug opgelost met mijn dock (downloadmap).

Bijdrager
    Bryan Ly

@Targaryen: Vanwaar komen de icoontjes van Mail, Word & Systeemvoorkeuren??

Bijdrager
    SMTR
    Usain op 27 januari 2015

Ik werd weer gevraagd om FileVault in te schakelen. Iemand ervaring daar mee? Is het veel trager met codering?.

Met SSD merk je er niks van.

Bijdrager
    SMTR
    Bryan op 27 januari 2015

@Targaryen: Vanwaar komen de icoontjes van Mail, Word & Systeemvoorkeuren??

Maak de Yosemite-look compleet met duizenden iconen [download]

Bijdrager
    Targaryen

Bedankt voor de tip SMTR, ga ik het ook gelijk inschakelen. Afname in snelheid was mijn grootste zorg, maar ik heb een ssd. Nog nadelen?

Bijdrager
    SMTR

Nooit nadelen van ondervonden. Ik gebruik het al vanaf Lion (sinds FileVault 2, full disc encryption) en vind het prima. En ik heb dan nog een relatief oude Mac die geen AES NI ondersteund. De nieuwere modellen (als ik me niet vergis ivey bridge cpu’s en nieuwer) ondersteunen wel AES NI waardoor de penalty voor encryptie nog kleiner wordt, prettig voor mensen met HDD.

Bijdrager
    GoeieDag

Al jaren op allerlei Mac’s met ook ouderwetse HD’s; nooit vertraging bemerkt.

Bijdrager
    SMTR

Voor de mensen die nu FileVault gaan inschakelen en zich over 2 uur afvragen of de Mac in sluimerstand kan terwijl hij nog niet klaar is…. Ja, dat kan.;-)

Bijdrager
    Targaryen

Ik ga me eerst nog wat inlezen over FileFault. Lijkt me het zuiverste voor ik mijn ssd in een ijzeren doos stop.:p

Bijdrager
    Free_ltd

Had me weer even laten vangen dacht ik. Meteen die 10.10.2 erop. En nadat alles terug heropgestart was, dus maar ff verder surfen. Safari startte nog op, maar daar bleef het bij. Geen enkele site wilde die inladen. Reboot gedaan, en nog altijd van het zelfde. En toen dacht ik meteen ff een paar uurtjes terug te zetten via time machine, maar ineens ging safari weer.

Was ff paniek:oops:

Bijdrager
    mollie319

@Targaryen
    Bug met download map is nóg niet opgelost!!:twisted:

Bijdrager
    Targaryen

Ach, hoe moeilijk kan dat zijn? Ik kom daar gek van. Twee tot drie maal per dag kan ik in de terminal mijn dock gaan ‘killen’. Bende amateurs.

Bijdrager
    mollie319

Ja ik snap het ook niet:-(
    En ik heb ze nog wel een bug-report gestuurd!:-P

Nahja, ooit zal het opgelost worden…..
    het is ook niet ernstig verder, maar het is gewoon een ‘irritatiefactoortje’;-)

net als deze website….. word in Safari niet goed weergegeven. in elke andere OS X browser wel namelijk!
    Rosamund Pike: Dark and Twisted

Bijdrager
    Targaryen

Ik heb hem ook al enkele keren gemeld via de feedbackwebsite…

Bijdrager
    koen

Heb je dat dock probleem ook met andere gebruikers?

Bijdrager
    Targaryen

Ja, na een clean install, ook op een gastaccount en op een beheerdersaccount. Dat is het eerste wat ik doe als er iets niet lijkt te werken. Ik heb nu een clean install sinds vorige week en ook daar heb ik het. Ligt dus gewoon aan Yosemite. Ben lang niet de enige die met het probleem zit als ik de Apple Community fora erop nalees.

Bijdrager
    mollie319

Ik ook. Meerdere accounts, op meerdere machines en óók na een clean install van beide machines!
    Ligt echt aan Yosemite, lijkt alsof hij de progress-bar animatie niet afmaakt in sommige gevallen…..

Bijdrager
    pim939

Eindelijk! safari is nu weer lekker snel:D

Bijdrager
    michiel112

@Targaryen en @mollie319, ligt niet aan Yosemite, heb ook last van die bug met Mavericks. Ligt dus gewoon aan Apple;)

Bijdrager
    SunKeeper

Nooit het nut van een downloadmap ingezien. Downloads komen op mijn bureaublad en ruim ik netjes op als ik er mee klaar ben. Archief of prullenbak in.

ééíiîò æ yes, werkt ook weer door ingedrukt houden van de toets. Na de migratie vanaf mijn andere Mac werkte dat niet meer. Terminal-commando, maar dan moest ook nog een herstart gedaan worden.

@mollie319: wat is er met die site mis? Ik kan niets raars vinden in Safari.

Bijdrager
    mollie319

@SunKeeper zo ziet het er bij mij uit onder Safari (maar met Ad-blocker):

En zo ziet het eruit onder FireFox zonder Ad-blocker:

Sorry. Ik dacht dat ik het getest had zonder ad-blocker, maar blijkbaar niet en gooit die roet in het eten!
    Hij werkt inderdaad naar behoren onder Safari 8, als je ad-block uitzet (of deze site niet ad-blocked);-)

Geblokkeerd
    Anoniem

Notificaties van websites werken weer bij mij! Topsites nog steeds niet en ook de “fullscreen youtube video bekijken en dan een tabblad sluiten zodat je er nog maar 1 hebt en vervolgens zit je met een witte balk in je fullscreen youtube filmpje bug”.

Bijdrager
    SunKeeper

Wanneer je Safari full screen gebruikt heb je geen probleem met YouTube.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja dat weet ik maar safari fullscreen op een 21:9 monitor is onzin.
    Een frustrerende bug die nog niet gefixt is dat mijn programma map in Finder niet wil laden en de balk met favorieten verdwenen is:

En als ik een foto wil uploaden op OMT is dit wel erg lang…

Bijdrager
    Naej

@Usain, de preferences al verwijderd van je finder? rm ~/Library/Preferences/com.apple.Finder.plist; killall Finder

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 60)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.