8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Jakov

OS X versus Xbox

Ik sta op het punt om mijn Xbox te laten ombouwen..in ieder geval een nobel streven, maar wat nu… nergens een straight antwoord over welke chip het beste communiceert met mijn Apple….dus wie helpt, even de specs op een rijtje:

Ik wil mijn Powerbook G4 os 10.2.6 laten babbelen met mijn Xbox, nu nog geheel origineel maar binnenkort met een Seagate 120 gig en evolution X

Moderator
    Adriaan Mol

Kon dit niet gewoon met FTP?

Bijdrager
    Jakov

ja maar welke, is flash fxp voor de mac beschikbaar, verder schijnt evox 3921 niet te werken

Bijdrager
    burner

De chip kun je normaal flashen met een andere bios als dat nodig is, maar ik denk dat ftp sowiezo werkt (vraag even na bij je chipsverkoper). Als software werkt transmit voor mij perfect, er is een demo van beschikbaar op hun website (die moet je zelf maar even zoeken)

Bijdrager
    Jakov

Dus jij gebruikt het ftp programma” transmit” kan je me iets meer vertellen over de combinatie xbox/ osx ftp je dan gewoon via de ethernet poort? kan ik dat ook proberen zonder dat hij gechipt is??

wat is jouw ervaring met de omgebouwde xbox

Moderator
    Adriaan Mol

FTP is een protocol, het zal dus gewoon met elk FTP programma moeten werken, onafhankelijk welk systeem erachter draait.

Bijdrager
    Jakov

Inmiddels transmit neer geload…..Nu nog er achter komen of er meer mensen een netwerkje hebben liggen tussen hun Mac en Xbox…welk besturingssysteem op de xbox het beste praat met mijn os 10.2.6

Bijdrager
    El_Oy

Het is om het even welk “besturinssysteem” (ik neem aan dat je hiermee EvoX etc. bedoeld?) je gebruikt…..

Transmit werkt fantastisch met EvoX….

Het maakt niet uit welke chip, zolang het maar een mod-chip is :wink:

Maar je hoeft tegenwoordig geen chip meer te gebruiken, je kunt een van de software exploits gebruiken….

Al deze dingen kun je uitgebreid uitgelegd vinden op http://forums.xbox-scene.com

Maar als je toch nog meer vragen hebt, vraag gerust…. 8)

Mzzl,

El_Oy

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.