4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    OMT-fan

OS X problemen

Hallo,

Ik heb in toenemenede mate (in plaats van steeds minder) problemen met X.2.2

Na de installatie werkt mijn printer Epson C70 niet meer, nieuwe driver van Epson geinstalleerd, maar niets helpt. Hij geeft aan dat er een communicatiefout is met de printer en stopt de printtaak. Terwijl de printer wel herkend wordt. Onder 9 en X.1.5 werkte alles.

Verder kan ik niet meer inloggen bij mijn .mac-account.

HELLLLLPP!!!!!!!

Hans Flick

Bijdrager
    Syndic

Eerste probleem kan ik je helaas niet mee helpen :?

Verder kan ik niet meer inloggen bij mijn .mac-account.

Ik neem aan dat je op de hoogte bent dat .Mac nu een betaalde service is?

Bijdrager
    Gijs

Aangezien je het over .Mac hebt, neem ik aan dat je betaald hebt. Misschien in de server even down geweest. En vul anders je gegevens in Systeemvoorkeuren (bij Internet) eens opnieuw in.
    Wat betreft de printer werkt het meestal om de kabel er even uit te halen en daarna weer aan te sluiten (met de printer aan). Maar mijn vertrouwen in deze oplossing heeft wel een deuk gekregen nu een user-account (dus niet de hoofdaccount) plotseling niet meer normaal kan printen. Op die account lukt het alleen nog door het document te bewaren als pdf, printcenter openen, dubbelklikken op de printernaam en vervolgens de pdf op het afdrukvenster te slepen. Ik heb trouwens ook een Epson (740), maar of dat er iets mee te maken heeft?

Bijdrager
    Jochen
    ”Hans

Na de installatie werkt mijn printer Epson C70 niet meer, nieuwe driver van Epson geinstalleerd, maar niets helpt. Hij geeft aan dat er een communicatiefout is met de printer en stopt de printtaak. Terwijl de printer wel herkend wordt. Onder 9 en X.1.5 werkte alles.

….da heb ik nou ook hè!!!
    Een eerste keer lukt het me nog wel om de driver opnieuw te installeren zodat de printer weer wilde printen. Hij deed het ook tijden weer goed. Gisteren heb ik ff zitten klungelen in OS9, weer opgestart in X en jawel weer een communicatiefout en geen printer….

:D ’t is mooi klote zo’n printer:P

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.