18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:

Bijdrager
    yoann

OS X op pc installeren

ik zou graag os x installeren op een gewone pc wegens xp niet stopt met raar te doen.

– kan ik dat doen os x op een pc instaleren?
    – hoe moet ik dat dan doen als het mogelijk is?

dank u :)

Bijdrager
    Cyberwolf
    ”yoann”

ik zou graag os x installeren op een gewone pc wegens xp niet stopt met raar te doen.

Niet het kan niet, Mac os X is :apple: only. PC verkopen en een Mac kopen.

Bijdrager
    MacRoen

Fout, OS X kan wel zeker op een pc geinstalleerd worden, alleen zonder GUI (graphical user interface) dat wordt dus alles in de commandline intikken. Op tweakers zijn al diverse projecten begonnen.

Bijdrager
    ElectricCat

“OS X kan wel zeker op een pc geinstalleerd worden”

Je bedoelt niet OSX maar Darwin denk ik. of?

:wink:

Bijdrager
    Zout

hey gaat hier idd om darwin, je wil de Aqua interface graag hebben, er zijn namelijk genoeg UNIXen die op alle platvormen draaien, maar die zijn voor de meeste gebruikers te onvriendelijk.

Darwin(de kern van OSX) draait idd op de pc, maar de Aqua interface niet.

Bijdrager
    MacRoen

dat zeg ik toch… met andere woorden dan :?

Bijdrager
    MacAttack
    ”yoann”

yoann geen domme vragen stellen :P Als uwe pa OSX wil moet hem maar ne mac kopen:D

Bijdrager
    yoann

lol neeee ma xp gaat echt wel nimeer hé en probeer da ma es te formateren… en euh nu zit em te zagen van ja als u ding o zo goe is wel steek die dan op de mijne daarom dak het vraag als het erop kan ma blijkbaar kan da ni nuja ni erg voor mij hij moet maar zwemmen in de miserie… en merci vo alle antwoorden:-)

Bijdrager
    MacRoen
    ”yoann”

lol neeee ma xp gaat echt wel nimeer hé en probeer da ma es te formateren… en euh nu zit em te zagen van ja als u ding o zo goe is wel steek die dan op de mijne daarom dak het vraag als het erop kan ma blijkbaar kan da ni nuja ni erg voor mij hij moet maar zwemmen in de miserie… en merci vo alle antwoorden:-)

Wat ze ja nu psies = wat zeg je nu precies??

Bijdrager
    MacAttack

Hij zegt in het nederlands dat zijn pa (een die-hard windhozer met geen benul van computer kennis) zegt “Als je maccie dan toch zo geweldig is zet jou OSX dan maar op mijn PC” en Yoann vindt nu dat hij maar in zijn eigen ellende moet blijven zwemmen.

Yoann zegt tegen uw pa da ge OSX niet op ne PC kan maar Windows wel op ne Mac kunt zetten. Assem zijne PC dan toch zo bangelijk vind kan hem er altijd nog genoeg pap voor krijgen :P en dat hem daar dan ne mac van koopt.

Bijdrager
    Syndic

Gewéldig taaltje :P

Bijdrager
    MacAttack

West-vlamingen he:P

Bijdrager
    yoann

mah! da was dus geen westvlaams das gewoon euhm ja euhm algemeen vlaams en btw moestek int westvlaams beginnen je zout er nix meer van verstaan :-p ah en euh ja mijn pa weet ondertussen wel al da windows op de mac kan:-) dusja…

Bijdrager
    Zout

Zout kan het nog prima verstaan hoor! :D

Bijdrager
    MacMickey

:wink: Tot nu toe wel ja…wacht moar tot wie in’t Grünnegs beginn’n:?

Bijdrager
    Mmmarco

Oas ken ik ek nog wol wat Frysk erin stoppen:

‘Liew bij de grun fretje’
    (= picknikken, oftewel ‘laag bij de grond eten’.)

‘Del donder doekje’
    (= parachute)

:wink:

Bijdrager
    Beathoven
    ”Zout”

hey gaat hier idd om darwin, je wil de Aqua interface graag hebben, er zijn namelijk genoeg UNIXen die op alle platvormen draaien, maar die zijn voor de meeste gebruikers te onvriendelijk.

Darwin(de kern van OSX) draait idd op de pc, maar de Aqua interface niet.

pcies, je krijgt met Darwin op de PC alleen de motor van de Jaguar en daar heb je als OS X gebruiker heel weinig aan;)

Bijdrager
    yoann

dank u beethoven:-) nuja linux is er ook nog tkan ni slechter zijn dan xp

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.