26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    AlexLeon

OS X Mavericks op MB

Als ik nu de OS X Mavericks bèta op m’n macbook zet, behoud ik dan wel al mijn bestanden of is het een clean install

Inactief
    Anoniem

Je bent developer, dus ik neem aan dat je slim genoeg bent om dat zelf uit te vogelen.:twisted:

Bijdrager
    Soulsalekta

Als ik jou was zou ik het virtueel draaien of dual booten maar zeker niet als hoofd systeem. Het is nog lange niet af!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Als je er niet veel van afweet, blijf je er beter af. Als je het toch niet laten kan, installeer je 10.9 best op een aparte partitie. Dat is toch het veiligste.

Bijdrager
    Maverick9898
    koen op 11 juni 2013

Je bent developer, dus ik neem aan dat je slim genoeg bent om dat zelf uit te vogelen.:twisted:

Lol, wel een erg jonge developer :O!

Inactief
    Anoniem

@Maverick9898 ze hebben een OS naar je vernoemd!8-)

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    koen op 11 juni 2013

Ik geloof niet dat Apple zulke jonge developers toestaat gezien het feit dat er een NDA moet worden ondertekend.;)

Bijdrager
    Nickf

Hebben jullie niks beters te doen dan deze personen af te zeiken :’)?
    Genoeg vrienden van mij zijn ook developer en zijn ook rond de leeftijd van 14-17 jaar.
    Jaloers of hebben jullie een kut dag gehad?:)

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    Nickf

Het gaat erom Koen, en dan niet jij maar ik zie nu heel veel posts op OMT waarbij mensen alleen maar zeikerig reageren.

Bijdrager
    Maverick9898

@koen: haha, ik weet het! Ik had het al gecomment bij een van die berichten: voel me helemaal vereert! En nu krijg je natuurlijk voor altijd mensen die denken dat ik daarom die naam heb gekozen, weet je wel…nou ja je ziet in ieder geval aan mijn ‘lid sinds’ verhaal op OMT dat ik origineel was:D!

Bijdrager
    Maverick9898

Genoeg vrienden van mij zijn ook developer en zijn ook rond de leeftijd van 14-17 jaar.
    Jaloers of hebben jullie een kut dag gehad?

Het is maar net wat je developer noemt. Maar ik ben niet jaloers op een developer hoor;)! Er zijn veel banen die ik zeker NIET zou willen en één daarvan is developer;)!

Bijdrager
    Nickf

Volgens mij is iemand die apps ontwikkeld en uitbrengt een developer?
    En hij doet het ook niet als baan dus dat scheelt:)

Bijdrager
    Koning Frank
    Nickf op 11 juni 2013

Hebben jullie niks beters te doen dan deze personen af te zeiken :’)?
    Jaloers of hebben jullie een kut dag gehad?:)

Zo bijzonder is ‘developer zijn’ nou ook weer niet. Het is gewoon veel dokken en weinig skills.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Nickf op 11 juni 2013

Ja, dan ben je in principe een developer. Maar zo staat het dus niet in het profiel van de TS… En: het gaat hier om een nog niet uitgebrachte versie van het nieuwe OS van Apple. Die verkeerd nog in de beta fase en alleen officiële developers krijgen die beta. Aangezien de TS dat niet is werkt hij dus met een illegaal verkregen beta. En als je dan even de huisregels leest…

Inactief
    Anoniem

En officiële developers weten ook donders goed dat je beta’s niet op een publiek forum mag bespreken.

Bijdrager
    Nickf
    hendrik op 11 juni 2013
    Nickf op 11 juni 2013

Ja, dan ben je in principe een developer. Maar zo staat het dus niet in het profiel van de TS… En: het gaat hier om een nog niet uitgebrachte versie van het nieuwe OS van Apple. Die verkeerd nog in de beta fase en alleen officiële developers krijgen die beta. Aangezien de TS dat niet is werkt hij dus met een illegaal verkregen beta. En als je dan even de huisregels leest…

Dat snap ik, maar ik wist niet dat TS ineens geen developer was.
    Ik bedoelde ermee te zeggen dat het gewoon had gekund ^^

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Koen noemde hem ‘developer’ omdat je dat eigenlijk automatisch bent als je met een beta gaat rommelen. Maar de TS noemt zichzelf in zijn profiel geen developer.

Bijdrager
    youp.c

Want je moet een developer zijn om lid te worden van Apple’s Developer Program? Ik dacht het niet hoor, je moet gewoond dokken en ze zijn blij in Cupertino.

Inactief
    Anoniem

Even voor de duidelijkheid, met ‘developer’ bedoel ik iemand die een developer account bij Apple heeft, een legale versie van beta software gebruikt en de bijbehorende NDA heeft getekend.

Of ie nu werkelijk apps maakt zal me worst wezen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    youp.c op 11 juni 2013

Want je moet een developer zijn om lid te worden van Apple’s Developer Program? Ik dacht het niet hoor, je moet gewoond dokken en ze zijn blij in Cupertino.

Als je lid wordt van Apple’s Developer Program en je bent geen developer dan heb je daar niks te zoeken.
    Dus iedereen die zich aanmeldt is automatisch een al dan niet beginnend developer. Apple heeft overigens in het 2e kwartaal van dit jaar 9 miljard dollar uitgekeerd aan developers, dat is heel wat meer dan wat SENA doet in een heel jaar.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    hendrik op 11 juni 2013
    youp.c op 11 juni 2013

Als je lid wordt van Apple’s Developer Program en je bent geen developer dan heb je daar niks te zoeken.

Ik ben geen developer maar ik ben wel lid van het Developer Program sinds 10.7. (op uitnodiging van Apple).

Het kan dus wel, en nog gratis ook.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

OK, je bent / kan dus lid worden ook al ben je geen developer, maar wat is dan het nut er van? Ik kan misschien ook lid worden van een snookerclub alleen begrijp ik het hele spel niet.

Bijdrager
    IGBA
    MoNdO op 11 juni 2013

Ik ben geen developer maar ik ben wel lid van het Developer Program sinds 10.7. (op uitnodiging van Apple).

Volgens mij doel je hier op AppleSeed…. Dat is geen Developer Program, maar een Customer Program.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    IGBA op 11 juni 2013
    MoNdO op 11 juni 2013

Volgens mij doel je hier op AppleSeed…. Dat is geen Developer Program, maar een Customer Program.

Inderdaad, je hebt gelijk.

@Hendrik: Het is de bedoeling dat je het systeem test (als leek), questionaires invult en bugreports doorstuurt.

Maar je kan dus ook als niet-developer een legale bèta hebben van 10.9.

Bijdrager
    DJMischaa

Wat een discussie weer zeg..

OT: Nee, al je bestanden blijven netjes op z’n plaats.

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.