11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Charly

os x downloaden met accelerator

Dag,

Ik probeer os x el capitan te downloaden op de normale manier, al 5 keer niet gelukt.
    Hoe kan ik dit downloaden met een accelerator die ook kan verder doen als de verbinding wegvalt?

mvg,

Bijdrager
    Brombeer

Probeer een toverspreuk.
    Zonder voeten kun je niet lopen, zonder vleugels niet vliegen en zonder verbinding niet downloaden.

Herstel de verbinding en/of zorg voor een stabiele. Een accelerator kan hooguit het gebruik van de verbinding een beetje herschikken, maar sneller dan de verbinding kan die ook niet. Ik dacht dat die dingen samen het het 56k-modem verdwenen waren.

Bijdrager
    Charly

echt het antwoord van een brombeer,

als ik iets download via downloader lukt dit wel
    alleen vind ik niet hoe ik iets via app store moet in downloader krijgen.
    zonder downloader begin ik er niet aan, iedere keer na 2 tal GB begint het met vertragen en krijg dan fouten in de download

maar toch bedankt voor uw antwoord.

charly

Bijdrager
    Unlock32

Je ziet echt geen kans om eens een paar uurtjes ergens te gaan zitten waar ze een stabiele internet verbinding hebben?

Bijdrager
    FunkyBro

Hoe kan ik dit downloaden .. ook kan verder doen als de verbinding wegvalt?

Juist.. dat zou knap zijn. Wat Brombeer zegt dus.

Bijdrager
    prenkema

Op wat voor schijf sla je het bestand op, FAT formaat heeft dacht ik een beperking van die 2 gb die je noemt

Bijdrager
    Charly

dag,

ik sla op op de imac.

mvg,

Bijdrager
    koen

Wat bedoel je met downloaden ‘op de normale manier’, is dat via de AppStore?

Wat is je huidige OS X versie?

Bijdrager
    Shmoo

Hoe kan ik dit downloaden met een accelerator …

Waarom heb ik het gevoel dat deze persoon binnen 35 dagen op OMT een topic opent over allerlei vage reclame banners in Safari.

Ik bedoel je moet in Nederland toch wel heel erg afgelegen wonen wil je geen fatsoenlijke internetverbinding hebben. Heb je al eens geprobeerd om je modem van het internet eens 15 minuten uit te trekken en dan weer in te steken.

Bijdrager
    penseel

Downloaden met kabel is aan te raden, en zorg dat je iMac niet in slaap valt.

Bijdrager
    Glime

http://www.jdownloader.com

volgens mij kan deze downloader hervatten

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.