4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Seven

os X Download raadsel – krijg file niet op de juiste manier

Laatst moest ik een ~Zip file downloaden voor het installeren van een cgi script,onder os X met explorer krijg ik echter een .cgi file binnen maar ook nog allemaal met rare tekens, met Netscape onder os X kreeg ik ook alleen maar de .cgi file binnen, dit keer wel leesbaar .
    Pas onder os 9 met netscape kreeg ik netje de zip file binnen die ik kon uitpakken en gebruiken.

Ra Ra hoe kan dit?

Moderator
    Adriaan Mol

Houd alt ingedrukt bij het downloaden van het bestand (in het geval de de browser het opend). Daarna het .ZIP bestand in Stuffit slepen. Zou het toch moeten doen.

Bijdrager
    Bas

Weet niet of ik de enige ben, maar in internet explorer kan ik niet op een downloadlink klikken (Althans dit heeft geen zin).  :(  Of er gebeurt niks d.w.z. het enige wat ik zie is dat het adres van de file onder in de balk even voorbij vliegt, of er word een nieuw leeg venster geopend met het adres van de file. Wat ik wel kan doen is, rechtermuisknop en dan "download link to disk" kiezen, alhoewel dit ook niet altijd werkt. Dan is de laatste optie om het adres te knippen en te plakken in je IE's downloadmanager. Btw het voorval van Seven heb ik ook een enkele keer gehad. Weet een van jullie hier een oplossing voor of moet ik wachten op MS
    :(

Bijdrager
    Igor

Ik heb ooit een download versneller erop gezet en nu download hij alle nog maar als ik Alt+klik druk.

Ik vind dit overigens niet erg, dan weet ik zeker dat niemand onzin op de Mac download want geen andere gebruiker weet dit!;)

Dus je kunt de tip van Adriaan gebruiken dan werkt het downloaden altijd (bij mij in ieder geval)

En je moet maar zo denken: "Elk nadeel heeft zijn voordeel"

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.