15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Geedee

OS X 10.3.3 en dvd+r?

10.3.3 zou nu ook dvd+r moeten ondersteunen (lezen?, branden?) (heb ik ergens gelezen). In de ‘help’ is daarover nochtans niets terug te vinden. Hoe zeker ben ik, na de installatie van 10.3.3, dat dit zo is en waar vind ik dat terug op mijn iMac?

Bijdrager
    maceddy

Probeer maar:)

Druk maar een DVD+R in je DVD Speler en start de DVD-Player maar eens op..
    Dit uiteraard mits je drive het ondersteunt;)

Bijdrager
    Geedee
    ”maceddy”

Probeer maar:)

Druk maar een DVD+R in je DVD Speler en start de DVD-Player maar eens op..
    Dit uiteraard mits je drive het ondersteunt;)

Is Superdrive op iMac 800. Zou dus moeten lukken? Branden ook? Proberen is wat moeilijk voorlopig omdat ik hier geen enkele dvd liggen heb die niet met de iMac is gebrand (onder 10.3.2).

Moderator
    unSOUND
    ”Geedee”

Branden ook?

In de update wordt alleen gesproken over het afspelen
    van DVD+R met de DVD-player… verder niets.

:|

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    MacX

Ik heb zojuist een DVD +RW gebrand met schijfhulpprogramma onder 10.3.3
    het werkt perfect met mijn externe Lacie +/- :mrgreen:
    Inmiddels ook weer gewist, daar kreeg ik een error dus dat heb ik met Toast afgemaakt.

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    Indomarco

Maar…afspelen van een DVD+R deed hij al met 10.3.2
    Met zo’n niet legale kopie. Alhoewel hij niet afspeelt, kan ik wel de bestanden zien etc.
    Ben benieuwd naar 10.3.3 (in nu aan het neerladen).

Bijdrager
    Esquare
    ”johnny_cash”

~ To the lepors in your head ~
    ~~~~~~ † Johnny Cash †~~~~~~

Waarom spellen die Cash-fans allemaal het woord “lepers” verkeerd? En waarom zetten ze er niet bij dat het een tekst van U2 is?

:?

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    Esquare
    ”johnny_cash”
    ”Esquare”
    ”johnny_cash”

~ To the lepors in your head ~
    ~~~~~~ † Johnny Cash †~~~~~~

Waarom spellen die Cash-fans allemaal het woord “lepers” verkeerd? En waarom zetten ze er niet bij dat het een tekst van U2 is?

:?

sorry maar ik heb het niet over de one van U2, maar die van J cash en die onderteksten zijn dus idd van het liedje one dat idd bono geschreven heeft en cash bewerkt heeft. en die teksten van mij zijn letterlijk gekopieerd van http://www.johnnycash.com dus ik denk dat ik lepors niet fout heb geschreven… maar je kan gelijk hebben want leper weet ik toevallig betekend. lepralijder/ melaatse op zijn engels. Maar ik denk dat het een soort uitspraak songtekst is dus… maar iig goed dat jij het ook ziet

Je hebt “lepors” ook niet fout geschreven, het betekent alleen niks… Maar misschien wist Johnny zaliger dat wel niet.

:wink:

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    Gerrit
    ”johnny_cash”

ik denk dat het gewoon gaat om uitspreek taal dus .. en ik hou dingen het liesfte origineelst dus die van johnny laat ik staan… in memoir

Vind het alleen beetje jammer dat je sig langer is dat je eigenlijke tekst.
    Beetje ruimte verspilling.

Bijdrager
    nankovic

met de ingebouwde dvd-brander in de imac 800 doet dvd+r(w) het niet (helaas)

Bijdrager
    Marc

Deze week een NEC2500 ingebouwd,wel moeten aansturen met patchburn. Maar voor de rest doet het ding zijn werk. Brand dvd op +R en +RW. Na het branden worden ze gemount en de standaard dvd soft speelt ze af. Nog geen problemen tegengekomen …

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.