6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    rvv

OS X 10.9

Na een probleemloze installatie (Mavericks) op mijn MBAir zijn ook de volgende problemen opgelost.

– MBAir in de sleepstand moest elke keer opnieuw worden opgestart (nu opgelost)
    – Isight camera werkte niet meer (nu opgelost)

Mijn conclusie versie OS X 10.8 had veel verborgen fouten. Dus ik kan de upgrade van harte aanbevelen.

gr Rob

Bijdrager
    hatolex

Dus 2 probleempjes bij jou brengt je tot die conclusie dat OS X 10.8 veel verborgen fouten had.

Vind ik knap op zo’n smalle basis, om zo’n conclusie te trekken

Bijdrager
    tomx

Klopt het nu dat 10.9 zich helemaal op de wolken richt?
    In hoeverre is dat zo?

Het komt mij voor dat het gezegde in Nederland over in de wolken zijn steeds meer van toepassing is op Apple met hun wolken.

Bijdrager
    Haike

Op mijn MBP uit 2011 heb ik die problemen niet, en ook nooit gehad. Ik denk eerder dat jou schijfbevoegdheden onder 10.8 een rommeltje was waardoor een aantal zaken minder goed of zelfs niet liepen. Met de installatie van 10.9 is dat probleem opgeheven want in eerste instantie staan je schijfbevoegdheden daar natuurlijk goed, tot het weer een zooitje wordt.

Daarvoor heeft apple het programma “schijfhulpprogramma” uitgevonden, wat veel van dat soort ergernissen kan doen voorkomen. Bij tijd en wijle dat laten draaien kan wat lucht geven. Je conclusie dat 10.8 veel verborgen fouten heeft lijkt me dan ook wat voorbarig. Sterker nog; van 10.8 wordt juist gezegd dat het een goed afgemaakt 10.7 is. En als ervaring deskundige onderschrijf ik die visie.

Maar heel veel plezier van je upgrade naar 10.9!!

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    rvv op 25 oktober 2013

Na een probleemloze installatie (Mavericks) op mijn MBAir zijn ook de volgende problemen opgelost.

– MBAir in de sleepstand moest elke keer opnieuw worden opgestart (nu opgelost)
    – Isight camera werkte niet meer (nu opgelost)

Mijn conclusie versie OS X 10.8 had veel verborgen fouten. Dus ik kan de upgrade van harte aanbevelen.

gr Rob

Dan heb je dit nog niet gelezen zeker?

Bijdrager
    rvv

Dank voor jullie reactie. Mogelijk ben ik iets te voorbarig geweest met mijn conclusie. Mijn blijdschap werd gevoed door het feit dat na wekenlang zoeken naar oplossingen ik na de upgrade dit in een keer was opgelost.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.