14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    JailbreakLover101

Problemen installatie OS X 10.11 El Capitan emulatie op WinPC

Dag iedereen

Ik probeer de OS X 10.11 op mijn laptop te installeren. Het is me gelukt. De eerste keer had ik het gedaan maar toen waren er veel lags dus ik heb een andere geprobeerd. Dat werkte redelijk goed maar ik had geen serial number dus ik heb het verwijderd. Nu probeer ik het opnieuw maar het lukt niet. Als ik het opstart kom ik steeds dit uit (zie fotos). Ik volgde deze video https://www.youtube.com/watch?v=7rM5iXOE7aI

https://www.dropbox.com/sh/jildxcgf8nb20xg/AADZ514ChELlfHfBh1sVEGRqa?dl=0

Sleutelbeheerder
    Night

Het makkelijkste gooi je heel de VM weg, maak je een nieuwe aan en begin je met een schone lei.

Inactief
    Anoniem

Ik snap er niets van, over welk serial nummer heb je het hier?

Bijdrager
    GoeieDag

Mac OS met een serial?

Sleutelbeheerder
    Night

Ik denk dat de VirtualBox een serial nodig heeft….

Inactief
    Anoniem

Oh. Fijn dat dat dan ook duidelijk in de vraagstelling staat (y)

Sleutelbeheerder
    Night

Maar… nu sta ik ook voor een verrassing: ik heb even het video’tje bekeken, ennuh….???

Bijdrager
    JailbreakLover101

Ja night!! Dat bedoel ik!!! Weet er iemand hoe ik dit moet oplossen of moet ik gwn een andere video gaan zoeken. Sprey voor het late antwoord maar ik heb pas vandaag wifi.

Bijdrager
    GoeieDag

Het gaat dus over macOS op een Windows machine? En dat kan ‘JailbreakLover101’ niet even duidelijk verwoorden?
    “gwn”, “sprey”? Is dit weer een Belgenmop?!

Bijdrager
    JailbreakLover101

Alstublieft doe normaal! Je zou het toch moeten weten dat het daarover gaat. Wat zou het anders zijn? (Er staat een video!) En gwn is GEWOON een afkorting van gewoon. Sprey moest gewoon sorry zijn. En reageer niet als je me niet kan helpen aub.

Bijdrager
    Stirf

Ja, ja, jij komt er wel. Doei.

Bijdrager
    nicj56

Kosteloos vermaak hier. haha:)

[ON-TOPIC]

Ik zou snel een andere video kijken. Zoals degene hierboven mij zegt. Jij komt er wel.

Bijdrager
    JailbreakLover101

Ik heb alles gewist en een andere video gevolgd en nu werkt alles goed. Dank night

Sleutelbeheerder
    Night

(Y)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.