12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Franky Mac

OS X 10.11.4

OS X 10.11.4 is nu ook uit

Meer info:
    https://support.apple.com/nl-nl/HT205750

Bijdrager
    fredmatrack

Jammer, die kon nog wel een extra beta gebruiken. Vooral in Mail zitten nog wel wat te pletten bugjes.

Anoniem

Tappen met twee vingertoppen op een icoon roept bij mij nu geen menu meer op. Ook rechtermuisknop (dubbeltap) en dan bv. kopieren werkt ook niet meer.

Bijdrager
    Qapla

Ik kan hem niet installeren.
    Steeds wanneer de download klaar is gebeurt er niets. wanneer ik dan opnieuw op update klik gebeurt er ook niets.
    Wanneer ik mijn computer herstart en ik op update klik download hij de update opnieuw en gebeurt weer hetzelfde als ervoor.
    Iemand een ideetje om hem alsnog te kunnen installeren?

Bijdrager
    fred44nl

het downloaden gaat bij mij niet verder dan ca. 50%
    diverse keren geprobeerd.

Bijdrager
    erwin33

Iemand die mij verder kan helpen, ik heb de update van de nieuwe software verborgen. Maar krijg het nu niet meer zichtbaar. Staat nergens in de app store ‘toon verborgen updates’ of iets, niet bij mijn account settings en niet in de app store zelf. Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken?

Bijdrager
    Shmoo

In iTunes..

iTunes openen > App Store > Account > Inloggen en dan bij de instellingen. Lekker logisch allemaal.:roll:

Bijdrager
    erwin33

Zie hier niets staan.

Bijdrager
    SunKeeper

Is de Wi-Fi-problematiek uit 10.11.3 hiermee verholpen?

Tot een tijdje terug merkte ik er niet zo veel van, maar kwam laatst af en toe iemand tegen met dezelfde Mac en het is echt rampzalig, de hele tijd dips en regelmatig compleet wegvallen van de verbinding. Zelfs op een AirPort Extreme.

Ik heb nog een extra dag de vlag uitgestoken dat ik nog steeds 10.11.2 draai, (geen enkel probleem met Wi-Fi) maar zodra ik nou zeker weet dat 10.11.4 wel fatsoenlijk is, wordt het dan toch wel tijd om daar op door te gaan.

Bijdrager
    mowat

@erwin33
    Linkse hoek Appeltje / appstore/account/inloggen/accountinformatie/verborgen items/toon alle verborgen items om opnieuw te kunnen downloaden.

Bijdrager
    erwin33

@mowat ik zie helemaal geen verborgen items bij mijn accountinformatie staan alleen apple ID overzicht en beheer.

Bijdrager
    erwin33

Probleem verholpen, dat wil zeggen, met Apple support gebeld en die hebben me begeleid naar de apple website om daar de update van El Capitan te downloaden en te installeren. Dat is nu gebeurd.
    Waarom ik verborgen updates niet meer kon zien was blijkbaar omdat ik al had geprobeerd te downloaden en het later heb onderbroken omdat het te traag ging vanwege de drukte gisterenavond. De apple store ‘denkt’ dan waarschijnlijk dat het bestand al gedownload is, dus vandaar niet zichtbaar als ‘verborgen update’. Blijkbaar een bug in de store. Maar goed, dan weet ik dat voor de volgende update. Gewoon even wachten en update niet verbergen ;-). Dank voor alle hulp zover.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.