9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Rolf

OS & iOS sync met Exchange ??

Hi,

Mijn iPhone en iPad syncen perfect met Exchange/Outlook
    maar mijn OS (op MacPro en MacBook Pro) niet.

‘k word er beetje moe van……

als iemand een tip heeft ?

merci
    Rolf

Bijdrager
    Stirf

Zakelijke omgeving?

Bijdrager
    Rolf

wat bedoel je precies ?

Alle genoemde apparaten syncen met dezelfde exchange database – althans dat is de bedoeling. Ook fysiek maakt het niet uit – of ik thuis ben of op kantoor. Er wordt wel/niet gesynct zoals boven aangegeven, dus de locatie maakt niet uit.

Bijdrager
    Stirf

Ik bedoel of het met de exchange server van je werk moet synchroniseren?
    Je hebt het namelijk over twee verschillende besturingssystemen OS X en iOS. Het schijnt dat je in iOS dit goed kan beveiligen en in OS X niet.

Bijdrager
    Rolf

Ja, dit gaat om de Exchange server op mijn werk inderdaad. iPhone en iPad syncen uitstekend, MacBook Pro en MacPro niet.

Bijdrager
    Stirf

Vraag het voor de zekerheid even na bij de systeembeheerders op je werk. Waarschijnlijk krijg je het antwoord wat ik hierboven al heb beschreven.

Bijdrager
    johnkeates

Om het antwoord van Stirf nog even te verduidelijken: je werk heeft waarschijnlijk bepaalde lockdown policies in werking. Dat houdt in dat een apparaat alleen maar met je werk-server mag communiceren als dat apparaat bepaalde dingen kan garanderen. Bijvoorbeeld dat je werk het apparaat op afstand kan wissen als ze dat nodig achten. Voor iOS kan dat wel, voor OS X niet.

Bijdrager
    Stirf

Precies(y)

Bijdrager
    Rolf

ik begin het nu te snappen. Dank, ik zal eens navragen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.