5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    addyboy

OS 9 op een G5 instaleren

Hoe installeer ik Mac OS 9 op mijn G5..?? Het lukt niet als ik gewoon de map oversleep… dan werkt het niet:( en ik kan ook niet opstarten met C.. (kweet niet waarom het niet lukt..)

Bijdrager
    Pro_edit

Os 9 Dat gaat niet lukken op de G5, je kunt wel classic installeren.

Bijdrager
    All-Father

Op een G5 kan geen Os 9 geinstalleerd worden dit kon ook al niet meer bij de laatste versies van de powermac G4. De enige manier om Os 9 programma’s te gebruiken op je G5 is doormiddel van de classic functie is Os X. De classis omgeving kun je installeren met de programmatuurherstel cd die je bij je G5 hebt gekregen.

Bijdrager
    addyboy
    ”Marie

Op een G5 kan geen Os 9 geinstalleerd worden dit kon ook al niet meer bij de laatste versies van de powermac G4. De enige manier om Os 9 programma’s te gebruiken op je G5 is doormiddel van de classic functie is Os X. De classis omgeving kun je installeren met de programmatuurherstel cd die je bij je G5 hebt gekregen.

dankjewel :).. ik wou alleen weten hoe ik classic erop kon installeren.. maar dat staat dus op de programmatuurherstel.. ik zal vanavond wel even kijken.. (ik wou de sims voor de lol even installeren :P)

Moderator
    Poezenbeest
    ”Pro_edit”

Os 9 Dat gaat niet lukken op de G5, je kunt wel classic installeren.

Classic is OS9…. andersom niet trouwens… dat weet ik ook wel….

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.