16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    MacDave

Originele NL iPod Posters 2001

Hoi,

al 17 jaar heb ik 2 vintage iPod posters netjes bewaard. Ze zijn dus in absoluut perfecte staat.

Nu wil ik deze misschien op de markt brengen, maar ik zie prijzen gaande van 100 tot 350 euro. Kan iemand me in alle eerlijkheid zeggen wat die dingen waard zijn?

View post on imgur.com

View post on imgur.com

Bijdrager
    Hyrax

De waarde is: wat de gek er voor geeft.

Een combinatie van vraag en aanbod. Zet ze op eBay of Marktplaats en kijk wat mensen bieden.

Bijdrager
    MacDave

bedankt, zover was ik ook al:)

Ik had alleen gehoopt dat er iemand met kennis van zaken was.

Bijdrager
    GoeieDag

Zijn dit dan zaken waarover iemand kennis kan hebben?

Bijdrager
    McPim

Hier valt inderdaad weinig over te zeggen, het zijn geen Picasso’s hè.. Wat de gek ervoor geeft, zo simpel is het. Ik weet dat in de ‘Think Different’ posters (met die portretten van Einstein en Armstrong o.a.) een redelijke handel is. Originele exemplaren brengen aardig wat op. Die van jou zijn minder courant, maar ook minder iconisch als je het mij vraagt. Uiteindelijk is dit meer ‘reclame’, achter de Think Different posters zat een hele campagne. Als iemand dit specifiek zoekt zal het misschien wat opleveren, maar 350 Euro lijkt me erg hoog gegrepen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Die Think Different posters zijn het waardevolst, dat gaat voor zo’n 50-75 euro per poster. Poster van producten een euro of 20-30 per stuk in mijn ervaring (Cube, iMac G4 bijvoorbeeld, lijkt mij redelijk vergelijkbaar met de iPod).

Ik denk niet dat je veel reacties krijgt als je het er voor 350 euro op zet, maar zoals gezegd kun je zomaar een ‘gek’ tegenkomen. Voor dat geld kun je nl gewoon zo’n echte iPod krijgen! Ik zou ze eigenlijk gewoon zelf houden.

Bijdrager
    McPim

<p class=”cite”>no_poo op 23 december 2018 om 10:52</p>
    Die Think Different posters zijn het waardevolst, dat gaat voor zo’n 50-75 euro per poster.

Dat zullen vrijwel zeker replica’s zijn (zie eBay). Echte originele zijn afhankelijk van het formaat honderd tot een paar honderd dollar. En zeldzame exemplaren (Bob Dylan bijvoorbeeld) een paar duizend. Product posters lijkt me inderdaad tientjes werk, tot je die gek vindt 😉.

Bijdrager
    Shmoo

Als je nog een poster hebt van Pamela Anderson uit die tijd (Baywatch) in mint condition, dan hou ik mij aanbevolen voor 100,-  😉

Dat soort posters had ik vroeger op mijn kamer maar die moest ik van de muur af halen toen ik verkering kreeg.

Bijdrager
    SvS

Geblokkeerd
    Anoniem

<p class=”cite”>McPim op 23 december 2018 om 11:09</p>

<p class=”cite”>no_poo op 23 december 2018 om 10:52</p>
    Die Think Different posters zijn het waardevolst, dat gaat voor zo’n 50-75 euro per poster.

Dat zullen vrijwel zeker replica’s zijn (zie eBay). Echte originele zijn afhankelijk van het formaat honderd tot een paar honderd dollar. En zeldzame exemplaren (Bob Dylan bijvoorbeeld) een paar duizend. Product posters lijkt me inderdaad tientjes werk, tot je die gek vindt 😉.

Replica’s zijn er ook, maar voor originele ga je op Marktplaats geen paar honderd euro vangen. Misschien eBay, maar je moet wel een hele mooie en zeldzame hebben om boven de 300 uit te komen. In de praktijk vallen de waardes vaak tegen, dat wil ik ermee zeggen.

Bijdrager
    MacDave

Bedankt voor de reacties allemaal.

Bijdrager
    McPim

Wat ga je doen?

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk kerstmis vieren met familie. 🙃

Bijdrager
    McPim

Dat is morgen pas Shmoo.. En in Limburg schijven we dat met een hoofdletter 😉🎄.

Bijdrager
    MacDave

Wat ik ga doen?

Zoals Shmoo reeds zei.. eerst kerst vieren;-)

Bijdrager
    Rickje

Je mag ook best mijn avatar overkopen;)

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.