2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Remy K.

Originele muziekbestand iTunes bibliotheek of gematched in de cloud

Beste mensen,

Ik zit nog met een enkele vraag voordat ik iTunes Match wil aanschaffen. Ik heb een flinke muziekcollectie. De meeste zijn m’n cd geript maar ik heb ook een aantal albums die van vrienden komen (waarvan ik niet meer weet of deze eventueel ergens zijn gedownload of zijn ze op geript zijn).

Stel ik upload alles naar iCloud en het wordt gematcht. Speel ik dan de bestanden af die ik zelf in mijn iTunes bibliotheek heb geïmporteerd of speel ik het gematchte bestand af? en zo ja als ik het gematchte bestand afspeel. Kan ik dan niet beter na het improteren en het matchen mijn originelen bestanden verwijderen en dan de geoptimaliseerde muziek weer downloaden naar mijn iTunes Bibliotheek.. Ik begrijp niet helemaal hoe dit werkt.

Gr. Remy

Bijdrager
    Blue helmet

Alle nummers worden of gemacht of ge-upload door iTunes Match ongeacht herkomst met een maximum van 25.000 nummers. iTunes Match ‘synchroniseert’ altijd met je iTunes bibliotheek. Sinds iOS6 kunt op een iDevice je muziek gestreamt beluisteren of een album vanuit iTunes Match downloaden naar je iDevice en dan beluisteren. Dat laatste vraagt uiteraard opslagcapaciteit.

Ik heb iTunes Match vanaf dag 1 geactiveerd en ben er blij mee en sinds de komst van iOS6 helemaal omdat je nu je muziek kunt streamen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.