19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    formulefan

origineel ipcc van t-mobile gevraagd

Heeft iemand de orgininele ipcc van t-mobile. Mijn visual Voicemail was namelijk stuk. Ik kreeg geen nieuwe berichten binnen. Ben naar T-mobile shop gegaan en daar hebben ze m’n voicemail gereset. Als ik nu op voicemail druk, gaat hij bellen en krijg ik een vrouw aan de lijn. Ik moet mijn nummer invullen en afsluiten met hekje. Gedaan, maar hij zegt dit nummer niet te kennen. Nu denk ik dat dat komt omdat ik tethering aan heb gezet. Ik heb al m’n iphone gereset, maar het werkt nog steeds niet. Iemand dus de originele ippc van t-mobile? Of een tip om het weer werkend te krijgen?

Bijdrager
    Koetjesreep

firmware dan maar eens opnieuw erop zetten he.

Bijdrager
    formulefan

dat heb ik dus net gedaan. Dat werkt niet. Nu probeer ik nog de netwerk instellingen te wijzigen. Hoop dat het dan werkt. Anders moet ik hem laten opsturen en dan ben ik hem 2 weken kwijt. Wil m’n telefoon niet zo lang missen.:(

Bijdrager
    queenfan

IPCC van T-Mobile zie: link en link

Bijdrager
    formulefan

het probleem is niet dat ik wil tetheren. Ik wil het juist weer origineel hebben. Dat is wat ik probeer te bereiken.

Bijdrager
    queenfan

volgens mij is dit de originele ipcc, doe eens een poging.

Bijdrager
    formulefan

ooh. niet gezien, maar ik kan het ook niet downloaden. Hij geeft aan dat het bestand niet gedownload kan worden.

Moderator
    Poezenbeest

Het topic is al een beetje afgedaald, maar zie hier eens…

Bijdrager
    formulefan

bedankt. die had ik niet gevonden. Nu ff m’n iphone aan het herstarten na hem te hebben ingesteld. Hopelijk zijn nu alle problemen verholpen. Ben onderhand een beetje sceptisch. Heeft niemand anders dit gehad?

edit -> Nope. niet gelukt. Raar trouwens dat er nog steeds internet-tethering bij netwerk staat. Dit zou toch weg moeten zijn als je de originele ippc van t-mobile gebruikt of is dat nou zo’n rare kronkel van mij?:P

Bijdrager
    queenfan

Nee bij het herladen van de ipcc wordt de optie tetering getoont.

Bijdrager
    formulefan

ok, maar goed. ik heb dus maar eens mijn nummer gebeld met een andere telefoon. Dan kan ik dus ook geen berichtje achterlaten. Ligt dit nu aan mijn iphone of aan t-mobile?

edit -> online staat voicemail wel aan, dus ik zou een voicemail moeten hebben en in de winkel zeiden ze ook dat het zou moeten werken.

Bijdrager
    queenfan

Als ik het ondeerstaand bericht lees kan het wel eens een fout zijn bij T-Mobiel..
    http://www.iphoneclub.nl/forum/f18/iphone-internet/f68/t-mobile/38298-visual-voicemail-werkt-niet-t-mobile.html

Bijdrager
    formulefan

das kut, want voordat ze me voicemail resetten had ik nog wel voicemail maar kwam hij niet in visual en nu heb ik helemaal geen voicemail meer. Ga nu de truc op de laatste pagina proberen.

edit-> nope. nog steeds niet. Morgen maar weer naar de shop.
    Of heeft iemand nog een geniale ingeving?

Bijdrager
    formulefan

ik heb het geprobeerd, maar dan nog werkt m’n voicemail niet. Ook als ik hem bel krijg ik de voicemail niet. Lijkt wel alsof die lui bij de shop m’n voicemail gewoon gesloopt hebben.

Bijdrager
    wouwout

als je jezelf belt en niet op je voicemail uitkomt én als je niet via 1233 bij je voicemailt kunt uitkomen, dan ligt het probleem toch echt bij tmobile (dus: het netwerk). Dit staat volgens mij los van je iphone. Idee: stop je iphone simkaart in een andere telefoon en probeer het dan. Ik gok erop dat je dan ook geen voicemail hebt.
    Als dit zo is: tmobile bellen en voicemail opnieuw laten instellen.

Bijdrager
    formulefan

bedankt. Ik heb het geprobeerd en ook daar krijg ik m’n eigen voicemail niet aan de lijn. Ook niet via 1233. Dat is toch het nummer dat je moet bellen?

edi-> oftopic -> Wat is het toch cool dat je simkaart hot pluggable is. Ik ken geen enkele andere telefoon die dit ook kan.

Bijdrager
    wouwout

ja, 1233.

Bijdrager
    formulefan

ik zal vandaag wel de klantenservice ff bellen om te vragen of ze hem nog een keer willen resetten. Dat was namelijk ook wat de man in de shop gister had gedaan maar ja. Baat het niet dan schaat het niet. (of was het nou andersom???:?)

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.