1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:

Bijdrager
    Toko

Originele file downloaden uit Icloud

Hallo,

Ik heb ondertussen volgens mij alle mogelijke instellingen geprobeerd maar het lukt me maar niet om de instellingen zo te krijgen dat ik de orginele file kan downloaden via Icloud.com. Ik ben me ook bewust van de optie in Icloud zelf en ook daar tussen switchen heeft geen zin bij het downloaden. Ik krijg de indruk dat aanpassingen ook traag verwerkt worden waardoor het moeilijk vast te stellen is of een aanpassing op telefoon werkt.┬áIk zou het liefst alles in effici├źntste formaat willen bewaren, dus H.265 op iphone en dat ook in de cloud hebben, en het in dat format naar mijn pc kunnen downloaden.

1. Ik krijg altijd een 720p/30 video in plaats van de 1080/60 file als ik het via icloud.com probeer te downloaden. Terwijl er toch duidelijk staat dat dit wel moet kunnen.

2. Ik heb zowel optimise iphone storage als download and keep original geprobeerd bv geprobeerd. Volgens mij zou hoe dan ook volle resolutie op icloud moeten staan?

3. Gebruik nu keep originals voor tranfer to mac or pc.

Kan iemand mij vertellen welke combinatie van settings nodig is?

Ik vind automatisch downloaden naar pc niet handig want het is met een pc maar ├ę├ęnzijdige sync. Ik kan dus niet op de pc foto’s verwijderen van mijn mobiel of andersom als er al gesynchroniseerd is. Super onhandig.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.