14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    iJeroen

Orginele, leuke, grappige smsjes voor Nieuwjaar

Na wat zoeken op Google al wat gevonden, nog niet precies wat ik graag wil sturen, vaak nogal flauw, zoals:

’Ik belde naar Saddam om hem een gelukkig nieuwjaar te wensen, wat denk je, OPGEHANGEN!'

’Ik vroeg zonet aan mijn gsm :
    gsmeke,gsmeke in mijn hand,
    stuur mijn nieuwsjaars wensen naar de onnozelste uit mijn bestand.
    Ben benieuwd wie dit nu aan het lezen is.

gelukkig Nieuwjaar'

Wie heeft een idee, of eens een leuk smsje ontvangen? :innocent:
    Dankjewel.

Bijdrager
    Afroman

Ik heb een leuke ontvangen..

“gelukkig nieuwjaar (= Kus Xx”

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

Van een heel goede vriend: “Tijd voor een schone onderbroek.”

Bijdrager
    trabant

sms “aan” naar 2009…

Vooral handig als je een leuke scharrel hebt.

Bijdrager
    Darth Anaxes

voor naar Leterme: “En al goede voornemens voor 2009?”

Bijdrager
    Jakobbb

Het is nu Van Rompuy dus Leterme hoeft geen goede voornemens te hebben …

Bijdrager
    .Robin

Broek uit. :innocent:

Bijdrager
    Wouzje

voor t nieuwe jaar wens ik je het beste toe. geluk, liefde bla bla bla.. allemaal bullshit weg met die onzin! ik wens je ongelofelijke wippartijen en ongelofelijke orgasmes en duizenden van zulke nachten, dat je maar voor de helft hoeft te werken en het dubbele mag verdienen en dat je de staatsloterij wint.

Bijdrager
    Taconew
    ”Wouzje”

voor t nieuwe jaar wens ik je het beste toe. geluk, liefde bla bla bla.. allemaal bullshit weg met die onzin! ik wens je ongelofelijke wippartijen en ongelofelijke orgasmes en duizenden van zulke nachten, dat je maar voor de helft hoeft te werken en het dubbele mag verdienen en dat je de staatsloterij wint.

die kreeg ik net binnen:D

Bijdrager
    Donnie Darko

Straks ben ik waarschijnlijk te zat, morgen lig ik de hele dag plat met mijn maag en darmen door elkaar. Daarom wens ik je nu al een gelukkig nieuwjaar!

365 dagen om te dromen, te gaan en te komen, te ontvangen en te geven, en tussenin gelukkig en gezond te keven. Happy 2009

Met een vuurpijl in m’n kont vlieg ik 2009 rond. Ik moet het nu al versturen want weet niet hoelang m’n vlucht nog gaat duren.

Een druppeltje dreft tussen piemel en pruim, geeft je een liefdevol jaar en een bakkes vol schuim. Gelukkig nieuwjaar!

Iedereen die mij het afgelopen jaar het beste gewenst had.. het heeft geen moer geholpen. Zend me voor komend jaar maar geld, cadeaubonnen en mooie meisjes.

Om maar wat van het internet te citeren… :mrgreen:

P.S. Volgens mij ligt T-Mobile plat, online SMS versturen onder Safari en FireFox werkt niet.
    Ik krijg geen bevestiging dat mijn sms succesvol verzonden is.

Bijdrager
    steffenvm
    ”Taconew”
    ”Wouzje”

die kreeg ik net binnen:D

Die is zelfs tot hier in BE geraakt :D Al was het niet de staatsloterij maar de enige echte Lotto! :P

Bijdrager
    Afroman

En nu ben ik echt weg. Tot volgend jaar!

Bijdrager
    boriskiss

Nog maar pas bevallen en jozef kreeg jeuk aan zijn ballen , ze vogelden erop los met de ezel en de os. Maria kwam klaar en brulde EEN GELUKKIG NIEUWJAAR !

bla bla bla bla 2009 bla bla bla bla !

Bijdrager
    iSponge
    ”Wouzje”

Die kreeg ik ook ja..

Zelf heb ik alleen maar “Gelukkig nieuwjaar alvast! =D” gesmst… om 11uur;) kom je d’r tenminsten nog doorheen!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.