16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    fabiankroezen

Organogram maken in OS X

Ik moet voor school een organogram maken van de organisatie.
    Ik er ook een bepaald programma waarmee je fijnloos een organisatieschema kan maken.
    Ik heb het geprobeert in Office:mac, “waardeloos”.

Ik hoor het graag van jullie.

Bijdrager
    Mette

Mijn broertje gebruikte voor school steeds een programma genoemd ‘NovaMind’.
    Kan je ook spinschema’s etc mee maken.
    Veel succes

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    Dylan

Je zou het met Onmigraffle kunnen proberen.

http://www.omnigroup.com/applications/omnigraffle/

Hoop dat je er iets aan hebt.
    Soms is Omnigraffle al geinstalleerd op je mac. Dus dat scheelt weer centen.

Bijdrager
    Dylan

Grappig je was me te snel af.:lol:

Bijdrager
    Kenny

OmniGraffle van Omnigroup.com.
    Dit bedrijf maakt heel goede mac software die er ook nog goed uitziet!

Groetjes,
    Kenny

[edit: dit gaat lekker snel :D ff de url zoeken en er zijn reeds 4 posts bij)

Bijdrager
    Byron

Ik zou voor omnigraffle gaan, echt de moeite waard als je vaak flowcharts enzo moet maken! Prachtig programma en kicked Visio’s but..

Bijdrager
    Double_UK

Tip ! 8)

Als je het programma maar één keer gebruikt en geen zin hebt om het te kopen kan je het als demo downloaden. Het is volledig functioneel alleen kan je dan niet meer dan 20 objecten plaatsen.
    Maar… je kan op de Omnigroup-site een licentie downloaden (gratis) voor één dag.
    Kijk maar op de download-pagina.

En als je je computer niet uitzet maar laat slapen, en het programma niet afsluit, kan je er in principe onbeperkt mee werken.

Zeer goed en fijn programma overigens. :lol:

Bijdrager
    Dorkiban

Ik heb Omnigraffle 4 gekocht, nadat 3 bij mijn PoBo zat. Een prachtig stukje software! Zeker het geld waard. Ik heb er alle diagrammen en figuren in mijn proefschrift mee gedaan. Aanrader!

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”fabiankroezen”

Ik moet voor school een organogram maken van de organisatie.
    Ik er ook een bepaald programma waarmee je fijnloos een organisatieschema kan maken.
    Ik heb het geprobeert in Office:mac, “waardeloos”.

Ik hoor het graag van jullie.

Er zitten in office (Word) prima tools voor organigrammen te maken, maar je moet er wel mee om kunnen gaan.

Bijdrager
    Turbanus

Ik teken zoiets gewoon even in AW. Gewoon 1x de basisvormpjes tekenen en lekker plakken waar nodig. Verbindingslijnen en omschrijving erin hoppa. Waar ze al niet een programma voor bedenken zeg.

Bijdrager
    KP

@turbanus, probeer omni graffle maar eens, dan weet je waarom! de lijntjes blijven plakken dus als je iets versleept hoef je geen nieuwe lijnen te maken enzo, nog veel meer handige dingen!

Bijdrager
    Turbanus
    ”K!P”

@turbanus, probeer omni graffle maar eens, dan weet je waarom! de lijntjes blijven plakken dus als je iets versleept hoef je geen nieuwe lijnen te maken enzo, nog veel meer handige dingen!

Dat mag ook wel als je ervoor moet betalen he.:wink:

Bijdrager
    fabiankroezen

Ik zal omni graffle eens proberen. Eens kijken of ik er vanavond mee aan de slag kan.:wink:

Office voor mac vind ik sowiezo lastig, niet erg overzichtelijk.

Het is geven en nemen.:roll:

Bijdrager
    Afroman

Hmm, deze functie zit nog steeds niet in iWorks?

Bijdrager
    swalaza
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.