7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    SwayZ

Organiseren verschillende accounts in mail

Hey, ik ben net op mac overgeschakeld en ben alles aan het instellen. Ik heb drie e-mail accounts en heb die allemaal aangemaakt in MAIL. Kan iemand mij wat hulp bieden bij het organiseren van die boel want nu krijg ik alles binnen in dat briefvakje inkomend en dat is nogal onoverzichtelijk vind ik. Liefst zou ik drie van die briefvakjes hebben, elk mooi met een eigen beschrijving van de desbetreffende account. Ik ben er zeker van dat Mac dat mooi kan regelen voor me ik weet alleen niet hoe. Please some help. Heb de zoekfunctie van het forum al geprobeerd maar zonder concreet resultaat…
    Ik kan al wel van die intelligente mapjes maken maar ik zou echt zo van die postvakjes hebben

Moderator
    unSOUND

Klik eens op het driehoekje voor “Inkomend” :wink:

Bijdrager
    SwayZ

:sealed:
    Ok, wreed dom van mij

Bedankt

Met het risico een even domme vraag te stellen. Hoe verander ik de namen van die accounts nu nog want POP1, 2 en 3 is not my idea van een eigen beschrijving.

Thanks

Bijdrager
    lowfi

prefs > accounts

en dan kan je daar mooie naampjes geven;)

Bijdrager
    SwayZ

NEVERMIND !!!
    Ik heb het zelf al gevonden.
    Denk dat ik wat lang bezig ben met alles te optimaliseren.
    Beter ff pauze nemen en dan zal ik alles weer wat beter zien.

Mijn excuses voor de domme vragen op deze en andere fora :lol:

Greetz en probably tot binnenkort met een volgend issue!

Bijdrager
    macmickey2

Als je de voorkeuren (onder menu Mail) opent kies je bij de tabbladen de optie accounts. Dan kan je bij elke account bij de account beschrijving de naamgeving veranderen.

Bijdrager
    Togassa

En als je ook nog voor elke mailbox een rule maakt, die de kleur per mailbox aangeeft, is het helemaal makelijk te overzien (Er staat al een voorbeeld voor de mail van “News from Apple”).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.