13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Geedee

Ordenen in de app Foto's

Hoe kan je foto’s in de app Foto’s rangschikken. Nu staan de foto’s in een bepaalde volgorde die niet noodzakelijk de volgorde is die ik wil, iets wat bij het afspelen als diareportage niet onbelangrijk is. Ook albums maken lukt me niet. Of moet alles via iPhoto op de Mac? Dat is dan toch niet zo handig.

Bijdrager
    VincentGr

Wellicht in verkenner?
    Zelf nog niet echt uitgeprobeerd. Vind ook dat de app te minimalistisch is en eenvoudige functies (albums aanmaken) mist.
    Wat me ook opviel, foto’s met de iPhone 4 staan op de pc allemaal gedraaid of onderste boven. :~

Bijdrager
    KarelWillem

Dat gebeurt wel vaker als je je camera gedraaid of ondersteboven houdt.:lol:

Bijdrager
    Yaris

Zie iPhone, iPad, iPod touch: gesynchroniseerde foto’s verschijnen in verkeerde volgorde.

Als u Windows gebruikt of als u iPhoto of Aperture niet in Mac OS X gebruikt, moet u de datum wanneer de foto’s zijn genomen, wijzigen om de volgorde op uw apparaat te wijzigen. U kunt dit wellicht doen met fotobeheersoftware van andere fabrikanten. Raadpleeg de documentatie van uw fotobeheersoftware voor meer informatie.

De albums moet je in iPhoto op de Mac aanmaken en dan synchroniseren met je iPad.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    KarelWillem op 06 november 2010

Dat gebeurt wel vaker als je je camera gedraaid of ondersteboven houdt.:lol:

Ho, Ho, Ho, wat zijn we weer leuk. Wel eens aan een carrière als komiek gedacht? NIET DOEN!:wink:

Bijdrager
    KarelWillem

Het was dan ook niet echt komisch bedoeld.

Maar gelukkig is onze iPhone wel zo intelligent om zich aan te passen aan alle standen.
    Dus dat ze gedraaid of omgekeerd op de PC komen is wel heel erg vreemd.

Bijdrager
    Geedee

Ik heb ook geen pc maar een Mac:wink:
    Als ik jullie reacties juist interpreteer moet het dus allemaal best via die Mac (iPhoto bv.). Alvast bedankt.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, daar komt het wel op neer.

Bijdrager
    VincentGr

Heb camera niet gedraaid of ondersteboven gehouden.
    Bij gedraaide foto’s is het logisch, maar dat ze in verkenner ondersteboven staan, dat zou betekenen dat ik m’n iPhone op zn kop moet houden (terwijl ie op de iPhone wel goed staat).

Even een afbeelding naar je iPhone slepen is er ook niet bij merk ik zojuist.
    PC ziet hem als camera en kan er geen afbeelding naartoe slepen. In verkenner een map gemaakt, afbeelding ingezet, syncen met iTunes, en ineens wel een extra map op de iPhone. iPhone cache is een wirwar van mappen, dus netjes ordenen van de foto’s laat ik voorlopig nog maar even zitten.
    Kan het wel eens met iPhoto op de Macbook proberen, eens zien hoe dat gaat.

Inactief
    Anoniem
    Geedee op 07 november 2010

Ik heb ook geen pc maar een Mac:wink:

Als ik jullie reacties juist interpreteer moet het dus allemaal best via die Mac (iPhoto bv.). Alvast bedankt.

De laatste keer dat ik keek was een “Mac” ook gewoon een Personal Computer. Een “PC” dus, maar dan één van het merk Apple.

Bijdrager
    Kritiekuz

Nogmaals voor de mensen die het niet snappen, weten, begrijpen of niet willen weten, snappen of begrijpen:
    EEN PC IS DE AFKORTING VOOR “PERSONAL COMPUTER” dat kan iedere computer zijn, ongeacht welk OS dan ook, Windows, IOS, Linux etc..

dank dank!

Bijdrager
    KarelWillem

Leuk weetje: De term Personal Computer is voor het eerst publiekelijk door Apple gebruikt.

In advertenties voor haar Apple II.

Bijdrager
    Kritiekuz

Ja helaas zijn ze zo koppig bij Apple heheheh;)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.