11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    darkdopke

Oranje airplay teken in muziek app. Geen muziek streamen! Help

Hallo allemaal,

Zoals de titel zegt, ik kan sinds gisteren geen muziek meer streamen naar mijn airport express via mn ipad. Via mn macbook gaat het wel, ipad niet. Het airplay teken (waarmee je schakelt naar de airport express) in de muziek app is oranje gekleurd.

Op de airport express is alles normaal. Gewoon groen lampje.

Hoe kan dit? Ik heb sinds deze week een iphone 4s. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft? Deze heeft btw hetzelfde probleem.

Bijdrager
    nk22

Heb je ios6?

Bijdrager
    darkdopke

ja… hoezo?

Bijdrager
    nk22

Dan is er echt sprake van een error.

Bijdrager
    darkdopke

Dus? nu wachten op een update?

Bijdrager
    nk22

Maar doet je muziek het wel op airport (sorry weet meer van airplay, dan van airport)

Bijdrager
    johnkeates

Die error heeft niks met een update te maken. Het is niet zo: iOS6 is de error, het is zo: iOS6 laat je weten dat er een error is door het icoontje oranje te maken.

Dus nee, niet wachten op een update.

Bijdrager
    MacAnarie

Dat icoontje is altijd oranje.. Deel van de nieuwe layout. Het herhaal en shuffle icoontje is ook oranje geworden.

Bijdrager
    darkdopke

Doet t weer… is denk ik stom toeval geweest haha

Bijdrager
    johnkeates

Zal wel aan een mislukte multicast aanmelding gelegen hebben;) Heb je toevallig KPN als provider, of een modem van Thomson of zo’n Chinees/Japans/Frans apparaat? (NEC, Sagem, ZTE, Arcaydian, Huawei oid)

Bijdrager
    darkdopke

Nee heb ziggo, maar heb die ubee modem puur als modem en niet als router. Hier gebruik ik de airport express voor.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.