8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mowat

Opzoeken gegevens van je Mac

Vroeger kon met op sites als apple serial number info en chipmunk gedetailleerde info ( bv. fabricagedatum en plaats enz..)vinden over de Mac met het serienummer dat je ingaf. Ik heb nu op verschillende van die sites nog geprobeerd maar naast veel reclame krijg je geen info meer los. Bestaat er nog ergens een site waar je die gegevens kan opzoeken ?

Bijdrager
    RobApple

Chipmunk.nl werkt nog steeds prima zoals altijd, geen enkel probleem.

Bijdrager
    mowat

@Night
    Bedankt voor je reactie.
    Die had ik inderdaad allemaal al geprobeerd maar ze geven weinig echte info die je zelf al hebt , zeker over een BTO.
    Indertijd gaf Apple Serial number info heel wat gegevens maar daar probeert men je nu te laten betalen voor de info en de gratis 2 beurten werken niet.
    Voor de algemene info is everymac het beste en Macupgrades geeft ook wat basisgegevens . Chipmunk geeft vrijwel geen info waar je iets aan hebt.

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Ik gebruik altijd http://www.appleserialnumberinfo.com/Desktop/index.php en dat werkt voor mij perfect.

Welke info zou je nog meer nodig hebben?

Inactief
    Anoniem

Chipmunk – wow. Werkt die Harold daar nog?

Bijdrager
    RobApple

Jazeker.

Bijdrager
    mowat

Sory Tuur , maar bij mij geeft serialinfo vrijwel niets tegen vroeger ( plaats waar hij gemaakt was , week wanneer hij gemaakt was , tecnische info enz.). Enkel dat ik 12 of 25 euro moet betalen voor een bepaald aantal opzoekingen. Verder enkele summiere gegevens die ook al op mijn faktuur staan.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.