19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Passiew

Op zoek naar iMac

Beste Mensen,

Ik wil graag een iMac kopen maar zit/zat eigenlijk te wachten op de opvolger van de Quardcore i7

Weet iemand of er al een nieuwe is of wanneer die evt komt?

Hoor graag van jullie

Bijdrager
    KingAchille

Om de waarschijnlijk talloze opmerkingen over “glazen bol” en dergelijk voor te zijn, niemand weet exact wanneer er een update zal verschijnen. Al wat we hebben zijn roddels en voorspellingen…

Bijdrager
    madcat

http://buyersguide.macrumors.com/#iMac

op 6 juni komt er weer een WWDC, het zou zou kunnen dat het daar gereleased wordt, maar wie weet.

Bijdrager
    Passiew

oke dank jullie wel voor de reactie

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ik verwacht een release samen met Lion. Dat scheelt een hoop gedoe met coupons.

Ik zit ook met ongeduld te wachten omdat ik er een MOET aanschaffen binnen nu en max twee maanden.. :slant:

Bijdrager
    Passiew

haha ja dat heb ik nou ook Maddox

Bijdrager
    Dr. Maddox

Tja, de werkplek gaat voor. Toch doet het pijn voor deze fanboy.;)

Bijdrager
    SunKeeper

Weer een beetje steeds het zelfde verhaal, maar er zal altijd een nieuwere iMac komen, je kunt ook wachten op de 32-core versie, maar dan heb je voorlopig nog geen iMac.

Kopen als je hem nu nodig hebt, heb je hem niet nodig kun je in feite altijd blijven wachten, en een moment kiezen wanneer het voor jou uitkomt.

Bijdrager
    Afroman

Toch is het sneu als je een iMac koopt en volgende week de Sandy Bridge uitkomen. In dit geval snap ik het wachten wel.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Tuurlijk, lijkt mij een duidelijk verhaal! Daarbij is de discussie relevant omdat Apple nu langer met een update wacht dan gebruikelijk.

Moderator
    unSOUND
    Dr. op 12 april 2011

Ik zit ook met ongeduld te wachten omdat ik er een MOET aanschaffen binnen nu en max twee maanden.. :slant:

Kun je de tijd niet overbruggen met een tweedehandsje ?

Bijdrager
    Passiew

Beste Allen,

Ik heb inmiddels mijn Imac gekocht!

IMac 27″, 3,4 GHz Quad-core i7, 12 gig intern ddr3 1333Mhz, 1 tb 7200rpm en een 256GB SSD
    Ati Radeon HD 6970M 2Gb, 2 x thunderbolt

Volgens mij wel een aardige unit toch!?

Bijdrager
    Dick de Roos

Aardige unit inderdaad.
    Gefeliciteerd.
    Daar kan je een tijdje mee voort.
    Nu de naam nog goed schrijven: de naam is iMac. :wink:

Bijdrager
    Passiew

hahaha sorry oke iMac

Bijdrager
    Dr. Maddox
    unSOUND op 12 april 2011
    Dr. op 12 april 2011

Kun je de tijd niet overbruggen met een tweedehandsje ?

Nee nee, moet er niet aan denken! Ik ben zowat een dag bezig om alles te installeren!:eek:

Goed/slecht nieuws: Het heeft niet meer zo’n haast…

Moderator
    unSOUND
    Dr. op 16 mei 2011

Nee nee, moet er niet aan denken! Ik ben zowat een dag bezig om alles te installeren!:eek:

Ik heb ten alle tijden een complete backup van mijn systeem en instellingen. Ik ben met 15 minuten in buisness als het moet.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Alleen al het installeren van Adobe CS Premium kost me al een uur;)

Maar jij zet een 1op1 kopie terug naar je HDD dus? Geeft dat geen gedoe met licenties? Ik werk met legale software, dat je het weet.;)

Moderator
    unSOUND

Ik heb inderdaad een volledige kloon, inclusief alle software. En gewoon opstarten vanaf die schijf geeft geen enkel probleem met licenties inderdaad.

Bijdrager
    SunKeeper

De Mac merkt niet eens dat er iets aan veranderd is.

Eigenlijk te vergelijken met wanneer iemand even je auto door de wasstraat haalt, terwijl je even weg bent. Je ziet enkel dat de auto schoner is, maar hij doet nog precies hetzelfde zodra je bent ingestapt.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.