8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr Cr00b

Opzoek naar een muurbeugel voor de iMac 27" 2016

Hi All.

Ik ben opzoek naar een muurbeugel, verstelbaar en draaibaar voor de 27″ iMac uit 2016. deze zou moeten voldoen in combinatie met de Vesa mount.

Hebben jullie nog alternatieven voor deze oplossing? Iemand ervaring met deze? Ik ben ook benieuw hoever de imac van de muur afkomt op het moment dat je de imac 90 graden draait. Lijkt niet heel veel speling in te zitten op de foto’s.

Thanks!

Bijdrager
    Shmoo

voor de 27″ iMac uit 2016 2015.

In 2016 zijn geen iMacs gemaakt, enkel 2015 modellen verkocht.

Bijdrager
    KarelWillem
    Mr op 26 januari 2017

… Ik ben ook benieuwd hoever de iMac van de muur afkomt op het moment dat je de iMac 90 graden draait…

Uiteraard net zover als dat je hem niet 90° draait.

Lengte: Maximale verlenging: 381 mm
    Diepte: Opgevouwen: 76 mm

En verder zijn er natuurlijk honderden VESA mounts die geschikt zijn om je iMac aan de muur te hangen.

Bijdrager
    McMeller

Bestaat niet. Sinds de iMac geen dvd-speler meer bevat, is de voet niet meer verwijderbaar. Dit geldt dus ook voor jouw model.

Je kunt wel iMac’s kopen met een geïntegreerde VESA-adapter: http://www.apple.com/nl/shop/buy-mac/imac-vesa.

Zelf wisselen is er niet meer bij.

Moderator
    Night
    Bijdrager
    pruus

Wellicht heb jij hier iets aan: Youtube-mount-imac

Bijdrager
    Henk Jan de Bruijn

Ik heb zelf onlangs deze besteld:
    https://www.dataflex-int.com/nl/nl/producten/-find/viewmaster/monitorarm/wall/pl+cc+f4

Ik ga hem gebruiken voor de 21.5″ iMac met VESA mount. Deze arm biedt de flexibiliteit die ik nodig heb, het is een degelijk gebouwd product en ziet er goed uit (dus niet lomper dan nodig, niet een kantoor of medische look en niet cheapo).

Moderator
    Night

@Pruus: Dit is alleen van toepassingen op iMac t/m 2012. Van iMacs van 2015 en later is de mount NIET meer te verwijderen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.