5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    OMT-fan

Opties in iTunes nummer

In de iTunes versie 12.3.0.45 kan ik in een muziek-nummer bij de opties niks (meer?) invullen/aanvullen. Alles blijft grijs.
    Bijvoorbeeld de Equalizer aanpassen op titelniveau.
    Kan daar niks meer gekozen worden of moet ik iets in de instellingen wijzigen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  OMT-fan.

Bijdrager
    knippie

Ik vraag mij af hoe jij aan iTunes 12.3.0.45 kom, ik heb nog 12.3.0.44 en als ik naar “zoek naar nieuwe versies” ga, zegt het u hebt de laatste versie!!!
    In deze versie doet de option het nog steeds goed, en kan ik alles invullen.Misschien moet je hem eens opnieuw installeren.

Bijdrager
    KarelWillem

Ook bij mij zijn de Opties in 12.3.0.44 (want dat IS de laatste officiele versie) gewoon aanpasbaar en invulbaar.

Bijdrager
    OMT-fan

Je hebt gelijk, 12.3.0.44 (foutje!!) op mijn iMac en daar werkt het inderdaad wel.
    Op mijn Mac mini werkt het niet, maar dat komt, merk ik nu, omdat je alleen kan muteren met de Mac waarop je muziekbibliotheek staat.
    En de Mac mini benadert de bibliotheek op mijn iMac via het interne netwerk.
    Ik moet dus op mijn iMac de mutaties doen.

Weer wat geleerd!!

Bijdrager
    KarelWillem

Het is begrijpelijk dat een Bibliotheek maar vanaf één punt bewerkt kan worden.

De kans op fouten, wegens tegelijkertijd aanpassingen doen is anders gewoon te groot.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.