15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    hamster

opstartschijf opruimen

hoi ik kreeg pas een venstertje op me beeldscherm met het verzoek me opstartschijf op te ruimen. hoe moet dit dan:?
    ciao ciao irisje

Bijdrager
    hamster

okej ik zie dat me hardeschijf vol zit, maar dat is heel raar, want een week geleden had ik nog 30 gb op me computer en ik heb in die tussentijd haast niet gedownload misschien 1 of 2 liedjes.. dat nog niet eens, dus het is onmogenlijk dat ik dit zelf heb gedaan. wat kan dit zijn? en hoe los ik het op?
    :|

Bijdrager
    Turbanus

Wat heb je voor een leuke computer Hamstertje? Welkom overigens…:lol:

Bijdrager
    hamster

hehe een mac osx 10.4.2
    en ik heb al een beetje zitten zoeken, er zit in een log 28 gb dus dat is denk de boos doender, maar ik weet niet of ik dat zomaar kan verwijderen.
    ciao

Bijdrager
    computer space

Nijn het is MIJN :x
    Welkom, maar ik wordt gek van de me/men ziekte hier. Waar zijn de leraren Nederlands gebleven die een mand boeken hebben om naar leerlingen te gooien die fouten maken :innocent: ?

Bijdrager
    Turbanus

In mijn tijd zaten de leraren Nederlands nog tijdschriften met daarin een verborgen seksboekje te lezen…. dat smeten ze niet! :innocent:

Bijdrager
    hamster

hehe, kej dat logs probleem is opgelost, maar ik las net bij een ander onderwerp dat je ook je caches kanopruimen en dat lijkt mij ook wel een strak plan, maar kan ik daar wel alles van verwijderen?

Bijdrager
    LEXY

Ik vind Hamster haar/zijn Nederlands prima voor iemand die nog nijntje boeken leest…
    En als ‘me computer’ fout Nederlands is moet men dat eens snel veranderen want iedereen gebruikt dat dagelijks ettelijke malen.

Bijdrager
    Turbanus

De inhouden wel ja, maar niet de mappen verplaatsen of wegknallen natuurlijk….:wink:

Bijdrager
    ocramarco
    ”leXy”

Ik vind Hamster haar/zijn Nederlands prima voor iemand die nog nijntje boeken leest…
    En als ‘me computer’ fout Nederlands is moet men dat eens snel veranderen want iedereen gebruikt dat dagelijks ettelijke malen.

[off-topic]
    Niets mis met Nijntjes boeken !
    Briljante vorm van communicatie
    [/off-topic]

Bijdrager
    Erik Joling

[off topic]

[/off topic]

Bijdrager
    macpro
    ”hamster”

hehe, kej dat logs probleem is opgelost, maar ik las net bij een ander onderwerp dat je ook je caches kanopruimen en dat lijkt mij ook wel een strak plan, maar kan ik daar wel alles van verwijderen?

De caches zijn net bedoeld om je computer sneller te maken. Dus dan heeft het weinig zin om die op te ruimen.

Bijdrager
    Oppie
    ”Turbanus”

Wat heb je voor een leuke computer Hamstertje?

”hamster”

hehe een mac osx 10.4.2

Gaat goed, die communicatie…:P

”hamster”

…er zit in een log 28 gb dus dat is denk de boos doender…

Hoe kom je in godsnaam aan zo’n logfile, 28GB?
    Heb ik nooit op me Mac!

Bijdrager
    Turbanus

:? msn???

Bijdrager
    hamster

haha ik dnek idd dat het msn is,want dat staat wel heel de dag aan :wink:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.